alleen klootjesvolk stelt zoiets voor.
hahahaha ligt eraan waar je de nadruk/klemtoon op legt
lijkt me wel topzwaarā¦en zie ik deze toch nog:)
Haha ja ik kreeg last van mijn geweten dus wijdde er alsnog een fotootje aan.
Sommigen zouden zeggen āopportunity of a lifetimeā
Auw hoer en ik maar slecht denken over mensenā¦zit met mijn tong tegen het beeldscherm aanā:rofl: straks bedenk je je nogā¦
Ga je nu weer BP vergelijken met Rolex?
Alfa Romeo - Ferrari topš
ā¬13300
O shit is dat het
Dan is mijn ruilvoorstel voor die Seadweller 43 niet eens zo gek. Maar nee hoor, hoeveel kamelen, smaragden en Perzische maagden ik nog van plan was mee te nemenā¦
Vertel Leon, welke discussie hoop je dat hier ontvouwt ?
Voor Perzische maagden mag ik helaas van thuis uit, niet voor gaan PS i didnāt start the fireā¦
Ik kreeg een notificatie!
Waar zijn ze?
Hahaha hier in Limburgā¦zijn gek op patek gasten vooral met een blauwe plaat, daarvan gaan ze uit hun plaat!
Is natuurlijk beetje geinen, je hebt een prachtig horloge te koop en ik hoop oprecht dat je hem verkocht krijgt op hf zodat hij hier behouden blijft.
Geduld is een schone zaak watchmaster belt me platš
Kijk we hebben een gegadigde horlogeliefhebberšā¦na 5 min forum meteen een rijdende rechter oordeel
Shit man je zet me voor het blok𤣠zou je een moser hebben praten we verder
Dan vraag ik me af wat de meerwaarde is van jouw discussieā¦
Van dit soort advertenties spat de liefhebberij af he
Ik zou nog best serieuze interesse hebben in dit model, maar dan wel voor een prijs waar onze verkoper deze voor gekocht heeft. En ach, paar euro erbij voor de kosten van de kluis waar deze al die tijd gelegen heeft Niet om daarna door te verkopen uiteraard want zo hard lopen die BPās idd niet haha, maar om iedere dag lekker te dragen
Misschien komt er binnenkort een nieuwe BP die hier een beetje op lijkt, dan sta ik vooraan in de rij.
Dat is dan bij deze een dealā¦zal ik je tikkie sturen?