Blancpain only

alleen klootjesvolk stelt zoiets voor.

1 like

hahahaha ligt eraan waar je de nadruk/klemtoon op legt :joy: :rofl: lijkt me wel topzwaar…en zie ik deze toch nog:)

Haha ja ik kreeg last van mijn geweten dus wijdde er alsnog een fotootje aan.

Sommigen zouden zeggen ā€˜opportunity of a lifetime’:sunglasses:

4 likes

Auw hoer en ik maar slecht denken over mensen…zit met mijn tong tegen het beeldscherm aan​:rofl::joy: straks bedenk je je nog…

Ga je nu weer BP vergelijken met Rolex?

Alfa Romeo - Ferrari topšŸ”

1 like

€13300

1 like

O shit is dat het :rofl:

Dan is mijn ruilvoorstel voor die Seadweller 43 niet eens zo gek. Maar nee hoor, hoeveel kamelen, smaragden en Perzische maagden ik nog van plan was mee te nemen…

1 like

welk voorstel ? :rofl: :joy:

Vertel Leon, welke discussie hoop je dat hier ontvouwt ?

Voor Perzische maagden mag ik helaas van thuis uit, niet voor gaan :rofl: PS i didn’t start the fire…

Ik kreeg een notificatie!
Waar zijn ze?

4 likes

Hahaha hier in Limburg…zijn gek op patek gasten vooral met een blauwe plaat, daarvan gaan ze uit hun plaat!

1 like

Is natuurlijk beetje geinen, je hebt een prachtig horloge te koop en ik hoop oprecht dat je hem verkocht krijgt op hf zodat hij hier behouden blijft.

1 like

Geduld is een schone zaak watchmaster belt me platšŸ™„

Kijk we hebben een gegadigde horlogeliefhebberšŸ˜‰ā€¦na 5 min forum meteen een rijdende rechter oordeel

Shit man je zet me voor het blok🤣 zou je een moser hebben praten we verder

Dan vraag ik me af wat de meerwaarde is van jouw discussie…

Van dit soort advertenties spat de liefhebberij af he :wink:

Ik zou nog best serieuze interesse hebben in dit model, maar dan wel voor een prijs waar onze verkoper deze voor gekocht heeft. En ach, paar euro erbij voor de kosten van de kluis waar deze al die tijd gelegen heeft :wink: Niet om daarna door te verkopen uiteraard want zo hard lopen die BP’s idd niet haha, maar om iedere dag lekker te dragen :slight_smile:

Misschien komt er binnenkort een nieuwe BP die hier een beetje op lijkt, dan sta ik vooraan in de rij.

3 likes

Dat is dan bij deze een deal…zal ik je tikkie sturen?

3 likes