Kijk! zo worden zaken gedaan!
14K lijkt me een mooie prijs voor liefhebbers onderling.
Ik kan me de indruk niet van mijn netvlies halen ( 5 min forum tijd) dat je voor level 2 gaatā¦je oordeelt over iets terwijl je 5 min ālidā bentā¦als het nu constructief zou zijnā¦echter wil wel eens zien wat jij aan te bieden hebt, misschien wat fotoās ipv ā kritiek/ ongezoutenā m.i. ventileren van een mening waar je toch niets mee wilt ( lees kopen van deze BP)
Zeker aangezien jij als liefhebber nog een maagd zoekt doen we gewoon ruilenā¦de nieuwigheid van. De patek is er toch al weer afā¦
Jammer dit forum ziet graag fotoās van. Welk horloge dan ook fijn weekend
Wat doet die blancpain list?
Als je je daarin al niet in verdieptā¦Bert sorry Bart
Wat doet zoān Rolex stropdas eigenlijk list?
Beetje kribbig. Frodo is niet meer dezelfde sinds mount doom.
Voor jou als ā uitvreterā onbetaalbaarš
Als je aan mijn BP ring komtā¦tsja
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Leon deze BP niet via een AD heeft gekocht en dus destijds een serieuze meerprijs heeft betaald.
Ik vermoed dat zijn vraagprijs rond zijn aankoopprijs ligt.
Nu dat ik zijn reactie lees op @Sanderrr ben ik daar vrijwel zeker van.
Dit horloge is in ieder geval tegen list niet meer te krijgen en zeker niet ongedragen ā¦in stickers
Ah nu komt de aap uit de mouw.
@anon51488064EVHF jij wilt natuurlijk niet afschrijven op jouw aankoopprijs.
Dan zou het dus zomaar kunnen dat je inderdaad (iets) te duur hebt gekocht.
Het zij zo. De bodem van jouw prijs is bekend.
Succes met de verkoop!
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een zinloze discussie worden en verkooptechnisch al helemaal niet handig
De Barakuda is wat mij betreft een bijzonder horloge en weer eens iets heel anders dan de gemiddelde Rolex (Submariner), hoe mooi en goed dan ook.
Wat mij meer interesseert is waarom je eigenlijk deze wilt verkopen en dan zo graag een Moser wilt hebben; Is dat niet een beetje vragen om een volgend āprobleemā
Ach het is geen probleemā¦heb echter een mooie lastig te verkrijgen moser graag om mijn pols. Ik dacht dat ik de BP zou gaan dragen, maar ergens buiten een wristshot komt deze stunner nietā¦kijk het is voor mij geen straf als deze blijftā¦heb er zelfs al wat concessies op gedaan. Wat mensen prijstechnisch ook zeggenā¦ze willen wel ruilen, en ik weet wat t horloge waard isā¦daarbij is iedereen een mening toegedaan. Kijk je koopt geen zak snoepā¦maar mensen beginnen over afschrijving terwijl deze zeldzamer wordt, bijv ITT no rad waar je op chrono mee kapot wordt gegooid tegen veel hogere prijzen
Is voor mij geen topic om problemen vragen draag dagelijks een Glashutte die m.i. mooier is dan de gemiddelde rollieā¦en daar heb ik echt plezier aanā¦zou hier zo mijn kroontjes voor inleverenā:slightly_smiling_face: ( al met al hebben we genoeg reclame gemaakt voor de baraā¦, Ook negatieve reclame is reclame, leer mij mensen kennen, zo cheap mogelijk op de eerste rang)
Ik geef het verder op. Succes verder met de verkoop of wat het ook mag worden
Haha tis net zand hoe harder je erin knijptā¦deste meerā¦
Maar het aparte is dat mensen wel pb-en voor het te kopen en voor de buitenwereld maar klagenā¦beter consignatie dan ben je vd zeik afā¦
Die band erop ook