Ook heel luchtig
Ik dacht nog wel dat we een klik hadden samen.
Haha uitzonderingen op de regel zijn er ook, bij jou ruil ik zonder fotoš
Schitterend horloge maar kan niet aan die datum plaatsing wennen
Het is een plaatje Leon!
Vandaag was ik in het Antwerpse even geweestā¦passen en meten;
De BP FF in 45mm, en de Bathyscaphe in 43, 45 en 38 mm. Die laatste n.a.v. de uitzending van de Mannen Van De Tijd waarin @Tulipan zijn 38 mm besproken werdā¦
De 38 mm was me, persoonlijk, echt te klein⦠de 43 mm met verticale brushing leek me echt de max qua looks nadat ik laatst wat fotoās zag⦠maar toch zou ik nu kiezen voor de 45 mm FF⦠dat is dan toch meer āmijnā ding.
En dan zit je in de auto en spookt de Barakuda weer⦠en dan komt @mhoutman met die verschrikkelijke pijn aan mijn ogend doende foto van die tweeling van hem hem
Hier wat fotoās die ik gemaakt heb
Hahaha dat is het mooie aan de hobbyā¦zou dan voor de 45 gaan iddā¦vindt de no rad gaaf m.n de indices maar zoān bedrag verschil met de bara is wel grootā¦PS jouw sub blijft dan weer in mijnā¦enfinš
Zou ik wel een schoon plaatje schietenā¦
Maar even iets anders. Hij ligt dus in limboland?
Misschien een keer afspreken? Want het is wel een mooi horloge.
Yip in het zuidenā¦wanneer zou je willen/ kunnen?
Hij antwoord niet op je comment dus gewoon list
Het is een mooi horloge. Voor list. Net als de normale FF lijn.
@Brick zullen we afspreken dat je de Barakuda koopt in plaats van zoān zielloos (groen) keramisch monster?
Je krijgt er een Rolex das bij, ben je toch nog het mannetje!
Een ālikeā zegt meer dan duizend woorden!
En wat we beide overeenkomen is dat we liefhebber zijn van het misschien wel mooiste merkā¦
Ben heel erg nieuwsgierig wat dat groen keramisch monster is�
Mag hier eindelijk ook weer wat postenš. Al moet ik helaas nog een paar weken wachten totdat ik deze kan dragen.
Volgende weekā¦
Hahaha
En wat doe ik dan met het inflatiemonster?
Kom op zeg. Als horloge liefhebber weet je toch wel waar wij investeerders (@Uitvreter en ik) het
over hebben?