Zondag heb ik ook nog tijd.
Ben al lang een Blancpain fan en de Baracuda is echt great. Wel even eerlijkheidshalve: je vergelijkt de particuliere markt constant met de zakelijke markt. Daar zit, voor alle merken, een verschil ik. Zakelijke marktprijs vragen op de particuliere markt gaat nooit lukken. Los daarvan wens ik je succes met deze mooie hobby
Dat lukt me niet…waar kom je vandaan…je herkent mij als volgtklik hier kan wel andere dagen ligt er ook aan waar je wilt afspreken
Ik ga dat ding hier niet posten hier
Laten we het er op houden dat de kleur groen me hieraan doet denken (nee ben gelukkig geen gebruiker)
Maar dan wel alleen deze😜
https://www.blancpain.com/en/fifty-fathoms/fifty-fathoms-nageurs-combat-automatique
Die had ik bijna gekocht…schitterend, maar een te grote jongen
Reuring in het Blancpain topic! Daar haak ik op in met een sfeerverhogend plaatje voor de liefhebbers.
Dat is er eentje die (al een tijdje) niet meer via de AD te krijgen is volgens mij
Hahaha vloeken in de kerk met een stalen band🤣
Bij interesse wil ik er wel een telefoontje er aan wagen😊
Dat kan ik me voorstellen! Bij mij kan het net, een heerlijk horloge, vooral in de zomer, lekker licht en plat.
Prachtig!
Eigenlijk best een beauty…maar hij mag toch weg voor een Moser die nog niet zo makkelijk te krijgen is net als deze barakuda
een man weet pas wat die mist…als ze…
Nog niet lang geleden was een DJ en een DD van Rolex 36 mm en werd dat echt niet als klein, of te klein, gezien…
37-39 mm is voor 99%van de wereldbevolking de sweetspot.
Denk ik ook…uitwisselbaar
Idd maar gaat binnen een paar dagen naar dealer toe…
Je hebt het lang volgehouden :*-D
En dan