Blancpain only

ja dan…

langer dan jouw tiffany ;)…al moet ik zeggen dat je een mooie ruil hebt gedaan

1 like

Ik heb liever een snel dubbeltje dan een langzaam kwartje :innocent:

3 likes

Mijn vader had daar vroeger een ander visie op; als je als een dubbeltje wordt geboren kun je wel een kwartje worden maar geen gulden…jij als opticien zult daar vast een goede blik op hebben😉

1 like

Gaat de dealer hem in consignatie nemen. :thinking:

Ik zou Uhrforum proberen. Barakuda heeft een Duitse achtergrond!

Succes, wel jammer dat de Barakuda binnen het forum geen nieuw baasje kon krijgen. Maar ik kan niet zeggen, dat je het niet hebt geprobeerd.

1 like

Ach zo gaat t…zo is die weg, en betalen andere premium, en verlies ik wat, ach onze hobby😉

Heb je 'm zelf ook met premium gekocht?
Zonde man, ga hem dan iig eerst effe dragen :+1::grin:

2 likes

Erik dit horloge is niet te krijgen zonder premium…grotendeels zijn deze horloges in de BP boutiques verkocht en geloof me ze gaan heel snel :wink:

1 like

dat begrijp ik maar waar zou jij voor kiezen als je een horloge koopt een gedragen variant of nog een in stickers?

1 like

Als jij kiest voor afschrijving, omdat je hem zelf ook voor n premium hebt moeten kopen, dan zou ik liever 1k gedragen afschrijven, dan 250 ongedragen.

1 like

Er kijken genoeg grijze jongens mee. Als de prijs zo interessant was hadden zij wel een bod gedaan toch?

2 likes

nou ja niet alles waar jij zicht op hebt is waarheid, er spelen achter de schermen ook dingen…en nogmaals gaat het horloge binnenkort weg…ruilvoorstellen varieerden van mensen die een daytona wilde inruilen, tot en met mensen die vier horloges willen inruilen tegen de BP :woozy_face:
en natuurlijk heb je ook de GD/leden die geweldig lowballen (lees onder list)omdat ze denken dat het weg moet; misschien een keer een visie test bij jou laten doen?

2 likes

Ben totaal niet thuis in BP dus geen idee hoe courant / gewild dit is.
Maar vond het wel een apart aanbod. Duur ding toch wel, niet gedragen. Dan denk ik ook van ‘waarom koop je dit dan’

Topic heeft een half jaar actief gestaan ofzo?

Kijk, dat begint al goed te klinken :slight_smile:

1 like

Tsja dat is het rare van de hobby net als wat is de reden dat je een witgouden rollie koopt, schitterend trouwens eerlijk gezegd een vd mooiste…( Maar goed zoals iemand zei heb ik een aparte smaak, dus deel het door twee en pak daar de wortel van dan blijft en nog wel wat over) heb het topic BP wel eens offline gehaald twijfel nog steeds, maar goed heb een moser streamliner in gedachte…die zeker om mijn pols gaat…de meeste rollies zijn mwah…en toch stijgen de prijzen en stijgen zeg t maar…

3 likes

Wat een totaal ander horloge! Ik wil ook nog wel eens een Moser, ze zijn zeldzaam op het forum.

Heb er een ‘live’ gezien zeer mooi, echter 43…iets te fors…

12 likes

Dit was een forumvriend toch zeker hè?!

4 likes

En over een paar dagen kunnen we hier een NA topic verwachten :rofl:

Is mij wel eens gebeurt, met een horloge van een heel andere prijsklasse. Geprobeerd te verkopen. Uit het blauw halen als het niet lukt. Nog een keer proberen in het blauw. Dan maar ergens inruilen. En een paar dagen later een mede forum lid “Kijk eens wat ik nu heb gekocht”.

1 like