Van harte De blauwe nato lijkt hier ook wel zwart. Heerlijke nieuwe verschijning
Thanks Lijkt inderdaad zwart maar het is net als met de wijzerplaat, het verschilt vanuit welke hoek je het bekijkt.
Tof! Leuk dat er een tweede blauwe is op HF! Heb je hem alleen op nato? Of misschien de sailcloth er bij…
Alleen op Nato, deze combinatie was voorradig en de sailcloth zou besteld moeten worden. Had geen zin om te wachten dus deze meegenomen en na de vakantie maar eens kijken hoe die bevallen is.
Ik vind het nu wel heel erg jammer dat Blancpain alles zet op de duikers. Er is zoveel meer dan alleen de Fifty Fathoms en de Bathyscaphe. Twintig jaar geleden waren de duikhorloges meer een ‘fringe’ collectie…
Of het alles zetten op de FF is weet ik niet. Heb een stapel oude horloge tijdschriften doorgebladerd afgelopen dagen en daarin stond de FF al vermeld zoals hij in de huidige vorm nog steeds te koop is… daarnaast hebben ze de Air Command recentelijk in een kleinere maat uitgebracht.
De huidige markt interesse ligt denk ik gewoon wat meer bij de duikers.
Maar ik snap je anderzijds wel… eveneens in de oude tijdschriften heb ik modellen gezien met de kast die je zojuist post… daar zaten echt pareltjes bij! Daar zouden ze ook een verdienmodel kunnen openen denk ik… want uiteindelijk moet er bij het huidige BP ook brood op de plank komen!
Zelf vind ik deze ook geweldig…
Ik heb drie Léman modellen, het is het horloge waar ik in '93 verliefd op werd toen ik voor het eerst op TimeZone kwam. Helaas is de hele Léman gediscontinueerd. Met de Villeret hierboven heb ik qua esthetiek minder. Ik ben geen fan van de opmaak van de plaat en ook niet van de dunne lunette. Maar ja, de gustibus non disputandum est…
…of te wel; over smaak valt niet te twisten Ik dacht ik vertaal hem even. Niet iedereen hier heeft een luxe taalknobbel
À chacun son goût.
Moet ik 'm voor je vertalen?
Ou est-ce que tu comprends le Français un petit peu?
En ook ik - eigenaar van een Léman 100 heures, een mooi platte - vind de Villeret niet lekker qua proporties.
Naff off
Ik heb inmiddels via Chrono24 een 18k 18mm gesp op de kop getikt. Dat geeft zoveel meer mogelijkheden qua bandjes…
De mooiste is de BLRO met zijn frisse kleurtjes MaJa… BP only
Ik vind te veel te mooi en interessant… hier op HF voel ik me herkent en thuis