Blancpain only

:heart_eyes:

14 likes

Zoals je van Blancpain mag verwachten, perfect afgewerkt. Maar in dit geval is die afwerking duidelijk geen showelement, je kunt het saai noemen

1 like

Ik wil ook één :cry:

2 likes

Dan had je maar geen tweede GO Seventies moeten bestellen :stuck_out_tongue:

1 like

Truimvirat…

11 likes

Was het dat maar… :grimacing:

Uit welk jaar komt de gouden ,?

Geen idee zo uit mijn hoofd, de papieren zijn opgeborgen. Model is van iets van mid jaren '90 tot '05 of zo. Het is een Léman Ultra Slim, voorheen 2100 Ultra Slim

1 like

Mijn omega komt ook uit de jaren 90 ’ tot 2000 ongeveer en ik weet niet of blancpain al bij de swatch group betrokken was toen maar ik krijg sterk het idee dat de kasten bij de zelfde maker vandaan komen , vandaar mijn vraag :innocent: mooi horloge.

5 likes

Het ontwerp van de Léman-lijn stamt zeker van vóór de overname door Swatch. Het is min of meer de ‘signature’ lijn van de Biver tijd

1 like

Oke duidelijk en daarmee vermoed je dus begrijp ik uit je woorden dat t waarschijnlijk niet uit de zelfde kasten “maak” fabriek komt ,?

Ik weet niet hoe BP aan haar kasten komt, maar dat staat sowieso buiten het design. Je levert als horlogemerk je design aan een producent en zegt, maak dit. Overigens lijken de kasten irl veel minder op elkaar dan je zult denken. Ik heb die van mij en eentje net als jouw Omega naast elkaar gezien en er is niets waardoor je zou denken dat ze iets met elkaar te maken hebben

Zo’n knobbel kan ook best in de weg zitten……

1 like

Duidelijk ,dan oogt het voor mij alleen zo :innocent: was wel benieuwd.

Ik hou wel van degelijk en saai…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

13 likes

hier nog zo’n saai afgewerkte duiker :joy:

10 likes

Beetje lume :sunglasses:

7 likes

:man_dancing:Incoming :man_dancing:weet alleen niet wanneer :grin:

16 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Vooral de swordshands…

1 like