Blancpain only

Wat een draagcomfort van deze Blancpain uit 2001. Vintage formaat met meer moderne materialen. Het licht speelt geweldig met de gouden numerals.

8 likes

Fijne dag gewenst aan jullie liefhebbers van het merk Blancpain… ik maak er een mooie dag van heb ik besloten :nerd_face:

21 likes

NA. Leman Dual Time!

:slight_smile:

Even op een tijdelijke strap. De originele BP die erbij zat was een beetje groot voor mijn 16.5 polsjes :slight_smile:

18 likes

en als er iemand een tip heeft voor een aftermarket strap voor een 20/16 Léman deployant clasp dan hoor ik t heel’graag. Een uur op t web gespeurd maar kan niets vinden :confused:

Prachtig, een zeer apart uitgevoerde complicatie die dit horloge anders dan alle andere maakt. Een zeer gedistingeerde keus

1 like

Lume shot voor de zaterdag middag :star_struck:

9 likes

14 likes

Na een weekje zonder back on the wrist :+1:

15 likes

Zojuist heb ik deze blog post van Henrik weer eens zitten bekijken…

De gouden variant doet mijn hartje wel echt telkens en telkens weer wat sneller slaan. Wat een kleur combi dat blauw met dat goud :ok_hand: Misschien maar eens langzaam aan werk van gaan maken :nerd_face:

:star_struck: die zijn allebei wel gaaf!

1 like

Vraagje aan de Bathyscaphe eigenaren: hoe bevalt de 38mm, en wellicht ook in vergelijking met de 43mm? Ik ben wel gecharmeerd van de 38 variant op het moment :nerd_face:

1 like

Top foto’s van een mooie oerduiker :star_struck:
Wat is de diameter en de l2l maat?

1 like

Heeeerlijk.

Tijdje niet meer gedragen omdat ik nog altijd in de honeymoon fase met de Cartier zit.

Technisch gezien pist de 38 mm sowieso over een sub heen. 43 mm is te groot voor mijn kleine polsjes

13 likes

Nice! Hij heeft gewoon iets… iets van een koud glas champagne op een hete dag die je kan drinken in een AC/DC T-shirt en slippers

Thenks Held :sweat_smile:

Diameter 45 mm, bandaanzet 23 mm, dikte 15,7 mm en de l2l bedraagt 50,6 mm

De 38 mm bevalt echt, maar dan ook echt heel erg goed. Een heerlijk te dragen horloge! Ik heb er een Blancpain tropic voor besteld en een origineel gespje om het geheel, naar mijn idee, helemaal af te maken. De 43 mm heb ik ook wel een geprobeerd… maar die vindt ik lastig. Oogt erg groot en heeft uitstekende pootjes die het nog groter maken in mijn ogen. Mijn 45 mm FF vindt ik kleiner dragen dan wel ogen.

De 43 mm zou me persoonlijk ook wel eens gaan tegenhouden om de FF Bathyscaphe Quantieme Complet Phases De Lune in goud aan te schaffen. Alhoewel ik die kleurcombi zo gaaf vindt dat ik me er misschien maar overheen moet zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

7 likes

En back in de box na een week van genieten. Wat ben ik toch blij met deze topper.
Maar nu is het de beurt aan één van mijn GO’s. Enkele foto’s van afgelopen week.

15 likes

16 likes

Na 2 maanden op Nato band dragen hoop ik dat de nieuwe Sailcloth band aankomende week eindelijk binnenkomt. Deze Nato band draagt super comfortabel in de warmere maanden maar optisch vind ik het niet zo geslaagd. Hoop op een betere overall look and feel… :sweat_smile:

8 likes

Het zonnetje schijnt

8 likes