Foto credits voor @Apeks
Thx voor de credits
Gave bewerking van een nog gaver horloge
Vandaag was ik op uitnodiging in de Tourbillon Boutique in Ansterdam…
De Blancpain Fifty Fathoms Tourbillon gezien met een gangreserve van 8 dagen in red gold… € 137.100,00
Geniet mee…
Mooi man!!
William Wien heeft ook een gouden exemplaar liggen, maar dan wat goedkoper
https://www.wwwatches.nl/horloges/diversen/blancpain-fifty-fathoms-chrono/
Scheelt ongeveer de helft met een nieuwe
Die WW heeft kost nieuw € 34.620,00
Heel mooi ! Leman heeft veel te bieden in een bescheiden kast formaat, lijkt me ook fijn te dragen.
Inderdaad. Ik twijfelde nog over de chronograph maar ben blij dat ik toch voor deze heb gekozen.
Zal aan mij liggen maar ik vind het echt geen porum. Ik geniet veel meer van jouw ‘gewone’ FF en bathyscape plaatjes! Desalniettemin leuk om te zien natuurlijk! Wat vond je zelf?
gr, HJR
In de winkel blijft foto’s maken toch lastig vindt ik. De rust van thuis mis ik dan… Verder vond ik het wel een mega bijzonder horloge! Ik bedoel; een tourbillon en dan ook nog minimaal 300m waterdicht in het goud en 8 dagen gangreserve; petje af!
Daarnaast ben ik het met je eens als het over schoonheid gaat dat ik mijn eigen FF mooier vind. De Tourbillon, gangreserve indicator en nog de tekst maakt het wel druk! Ook jammer dat de gesp geen gravering heeft. De Bathyscaphe had dat wel…
En dan de prijs… dat is off course ook wel een spelbreker. De FF is er ook in het goud zonder Tourbillon en iets minder gangreserve. Dan blijft er een hele dikke nieuwe auto aan cash op je bankrekening staan! Scheelt je volgens mij zo’n kleine 100k als je gewoon naar listprijs kijkt.
Al met al een mooie dag
Nu ga ik maar eens in droomland “rondkijken”
Groet MannetjeMar
Bedankt voor je reactie Marco. Excuseer je niet voor je foto’s… daar ligt het voor mij niet aan.
Ik vind een ‘basic’ FF of bathyscape gewoon veel lekkerder dan een exoot als deze. Hoe technisch verheven dan ook.
Ik wilde net zeggen dat edelmetaal icm een duiker onzin is maar dan kom je met die plaatjes van de bathyscape… toch wel lekker
Droom zacht over een Blancpain in edelmetaal deze nacht.
Gr, Vigorelli
Heel mooi. Zitten flinke kortingen op de listprijs bij Blancpain heb ik begrepen.
Mocht dit exemplaar nog eens flink door het midden gaan, dan ga ik hier is over nadenken. Heel dik dit!
Elke euro aan listprijs meer dan waard deze twee
Ik doelde meer op de Tourbillon. Heel erg mooi horloge.
Maar die jij hebt zijn ook nice. Zag toevallig een nieuwe blauwe voorbijkomen bij JK
Dilemma, is dit de mooiste en geweldigste duiker ooit of ben ik ‘name’ struck?
Speelt eigenlijk geen rol, ik ben zo blij met dit horloge!
Dit dus, inderdaad, het gebeurt dat je een BP kan kopen met (dikke) korting.
Maar maakt het wat? Ik heb zolang gewacht om één te kopen dat ik met (wat) korting nog steeds veel meer betaald heb dan toen ik ze de eerste keer kon kopen.
Al dat twijfelen en denken, neem van mij aan, de BP FF is de top. En dat weet ik nu ook. Ondanks jaren twijfelen.
Deze tourbillon zou mijn voorkeur hebben… deze dial is een stuk rustiger en mooi symmetrisch
Er is ook een goedkopere titanium variant
Waar moet je dan aan denken? 15%? Of meer. Gewoon benieuwd
Holy Fuck… die die blauwe ff wat een mooi horloge is het toch! De bathyscape trouwens ook… prachtspul!