Blancpain only

Ja die dus, maar dan volledig in het zwart. Maar dat prijskaartje… :pensive:

Ja de verkoopprijs is zeker niet min maar je krijgt wel een heel leuke korting op deze modellen. De mijne komt van Leon Martens

Die van mij ook :wink:
Fijne juwelier om effe te shoppen.

Hun site laat geen voorraad zien toch ?

13 likes

Wow!

Gewoon even naar de website van Blancpain zelf gaan. Staan ook de adviesprijzen bij. Uiteindelijk wil je dat toch ook weten :wink:

Zojuist geland: 40mm goodness voor slechts 13K!

18 likes

Ik ben geen fan van die gele vlek :sweat_smile: De milspec vond ik ook minder dan de “clean” variant uit 2019. Weet het referentie nummer zo niet, maar wel dat de maat en design goed was. En limited natuurlijk

1 like

Ik blijf zelf toch een (lichte) voorkeur voor de Barakuda houden maar hier inmiddels een aantal artikelen:





1 like

De Nageurs de Combat, (5015E 1130 B52A) maar die is wel 45 mm

7 likes

11 likes

Mooi model, welke referentie is dit ?

Ik moest even zoeken, maar bedoel de 5008B-1130-B52A:

2200-1130-71, een oud model rond het millennium

Als ik hem zo bij de AD kan kopen… METEEN! Echt zo gaaf!

7 likes

Bel S&C Den Haag of de Tourbillon Boutique in Amsterdam. Waarschijnlijk kunnen zij leveren. Ze hadden twee vorige LE’s ook. De Milspec uit 2017 en de Barakuda uit 2019

1 like

Morgen heb ik toevalligerwijs contact met S&C… ik had hem al als reminder weg gezet :sunglasses:

Ik werd gisteren even licht onrustig van de nieuwe release maar ben toch blijer met de Barakuda.

Het zou me trouwens niet verbazen als je de wijzerplaat van de No Rad op de Barakuda kunt zetten. Zal Blancpain wel niet aan meewerken… :grimacing:

4 likes

Ik zou de volledig gemarkeerde minuten bezel van de No Rad wel willen zetten op mijn Barakuda. Komt ie wat dichterbij het orgineel.
https://images.app.goo.gl/rKYb7LdebAMiR21u7

1 like