Blancpain only

En? Gelukt voor wat betreft dit horloge?

1 like

Werk in uitvoering :blush:

3 likes

Dan ben ik heel benieuwd :upside_down_face:

2 likes

Ik ook :sweat_smile:

1 like

Konden ze bij de AD/S&C al een NL prijs incl. btw vertellen ?

1 like

Net iets boven de 13k

1 like

Prijs is €13.290
Zelfde prijs als de Barakuda in 2019

Wat een topper is dat toch. Heel fraai ook met die blauwe plaat. Is deze ook verkrijgbaar op een stalen band? Of is die combi alleen mogelijk bij de stalen versie?

1 like

Volgens mij kan de 43 mm wel op staal worden geleverd.

De 38 mm niet.

Dat heet. Service van Blancpain valt me vies tegen tot zoverre.

Ik heb die vraag al een paar keer gesteld en na 3 maanden weet ik nog steeds niks.

Heb nu via ad al iets meer dan 2 weken de vraag uit staan of ze een bepaald model kunnen bestellen omdat ze m niet op voorraad hebben in de winkel. Hebben ook nog geen antwoord. Ze denken bij Blancpain zeker dat t nog 1735 is en alles nog per postkoets moet gebeuren…

3 likes

Haha ik weet niet of dat echt gaat staan een keramische kast met een stalen band erop…

Ik heb nu nog niet echt ervaring met Blancpain service centre. Onderhoud zou gewoon in België bij Swatch onderhoudcentre kunnen gebeuren.

2 likes

Als de band in dezelfde kleur als de kast zou zijn zou het niet misstaan natuurlijk. Deze zal dan wel voorzien moeten worden van een coating lijkt me.

Ik snap best dat niet elk horloge merk diverse mensen in dienst heeft dat zich zowat fulltime bezig houdt met email/social media.

Echter een merk dat zich ‘haute horlogerie’ noemt binnen 3 maanden mij niet kan vertellen of een stalen band op een bepaald model kan worden geleverd en een ad niet kan berichten binnen twee weken of iets eventueel besteld kan worden… Vind ik geen beste service.

Tsja.

Weer genieten

13 likes

In mijn zoektocht over het wilde internet vond ik deze kanjer bij onze oosterburen. Mocht iemand nog op zoek zijn:

3 likes

Voor de stalen Bathyscape van 43 mm is er de stalen x70 bracelet. Voor de keramische versie is er helaas geen keramische band. De stalen bamd kan de AD bij Blancpain bestellen. Zijn niet goedkoop

Super.

Kijk daarom vind ik dit forum fijn. Gewoon binnen een paar dagen antwoord, wat t merk zelf niet voor elkaar krijgt in drie maanden tijd.

Band zal hopelijk erg goed zijn voor dat geld. Ik schat prijsrange 1.5-2k los?

Prijs bij AD zal meer rond de 2,5 - 3 k zijn. Ze zijn duur. Was voor mij ook schrikken toen ik een X71 kocht. Kwaliteit is top. Zit tussen Rolex Oyster en Audemars Piguet Royal Oak bracelet in.
Op internet zou je pre-owned goedkoper kunnen slagen.

Voor meer info over de band stuur een een e-mail naar customer service team: cs@blancpain.com. Die reageren snel

1 like

6 likes

Degene die mij voor was heeft hem definitief gekocht :relieved: Dus dikke helaas voor mij!

Bij de Tourbillon boutique in Amsterdam zou je je geluk kunnen proberen als deze LE daar ook al niet verkocht is. Winkel is van de Swatch groep.

1 like