Afwijkend fotomateriaal vandaag… vanmiddag de tropic opgehaald en laten installeren voor de Bathyscaphe 38mm. Dikke blij Nu alleen nog wachten op het gespje
Voor nu heb ik een Hirsch leengespje #topservicevanschaapencitroen
Dat dus.
Merk spreekt me steeds meer aan.
Heel gaaf! Maakt het af!
WoW!!! Erg mooie foto Mark
Dank je Marco
Dit mat geborstelde goud ziet er wel heel fraai en under stated uit.
Grappig… ik liep net naar kantoor en liep te denken; een gouden horloge welke BP of misschien toch een Cellini… (doen is) gek wordt ik soms van mezelf… ge kent da wel
En toen las ik je reactie; en met op Insta komt deze zelfde geborstelde gouden BP weer voorbij
Maar dit is een hele fraaie, niet schreeuwend gouden horloge. Met goud vind ik dat het risico dat het snel een te klassiek ogend horloge wordt. Deze en sommige IWC modellen slagen erin om het bijna als een soort brons te laten lijken. Zal door de matte finish komen.
Dit is een Blanc man die zich Pain doet… maar geen Blancpain
Sorry, dat was een onbewust foutje; ik plaatste deze bij de verkeerde topic. Bijgaand een foto met een Blancpain, als goedmakertje…
Dat is wel een heul fijn setje!!
Ik was vandaag in onze hoofdstad, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt wat te passen! Ik heb de Fifty Fathoms gepast en de Bathyscaphe. Vooral die laatste heeft mijn wederom heel erg verrast! WAT EEN WIJZERPLAAT! Ongekend. Zowel de stalen als de titanium Fifty Fathoms gepast (blauwe) Zeer gecharmeerd van dit mooie merk. Had begin deze week online op de Blancpain site al wat lectuur besteld, en bij thuiskomst lag deze al op de mat uit notabene Zwitserland! Dit is een teken… nu de plaatjes!
Dat was lekker thuiskomen na een mooie pas sessie
Kan het kloppen dat je in de Tourbillon boutique was… ik meen de afgeschaafde tray te herkennen
Haha scherp! Daar was ik zeker! begin nu toch te twijfelen hoor… Rolex weg en Blancpain terug? Dit word een zware week ben ik bang
ze vielen eigenlijk allebei heel goed op mijn 18.3 cm pols!
Op je foto’s vindt ik persoonlijk de Bathyscaphe het mooist staan… wellicht staar ik wat te veel naar die mooie brush van die wijzerplaat De gouden variant met diepzwarte plaat ook gezien toevallig?
Nee ik heb die zo niet zien liggen. Ik heb een mevrouw gesproken, volgens mij de manager, die zei dat ze wel het een en ander op voorraad hebben. Dus misschien even een belletje wagen?