Beetje jammer dat tekst 70 jaar er zo op staat…
Hoe bevalt deze je?
Ik ben ik de markt voor de blauwe!
Prachtig
Jk heeft nog eentje staan. Ze schrijven hard af dus zou sowieso een mooie korting vragen als je naar een AD gaat.
Klopt ja
Ik ben het daar helemaal mee eens maar ik doe de moeite niet om te reageren.
Maar nu even wel, want prachtige foto’s.
Ik ben zeker, alles weg en alleen de BP FF en ik ben nog steeds blij. Het is top aan elke prijs.
Ik heb ze beide gehad (beide ook met de mooie blauwe wijzerplaat) moest de 5015 nu wat kleiner geweest zijn had ik deze misschien nog wel gehad… zeer mooie horloges en enkel door connaisseurs herkent
Prachtig horloge en ook nog eens waterdicht en 100 uur gangreserve. Heb zelf ooit de 2100 gehad met military dial: beste draagcomfort ooit. Als ik een doel voor 2023 zou zetten dan is het wel deze!
Ik heb ruim een jaar deze Ultra Slim (2100) gehad…
Toen kon ik deze in 18k voor een hele goede prijs krijgen maar daarvoor moest de stalen wel het veld ruimen. Die is nu een geliefd deel van de collectie van een mede-forummer…
Goedendag,
Ben nieuw hier op het Forum.
Wel veel gelezen de afgelopen weken en nu dan een vraag?
Ben geïnteresseerd in een FF (5066F-1140-52B)
flyback quantieme chrono moonphase.
Hoe denkt HF over dit horloge .
Is Blancpain kwalitatief een betrouwbaar horloge.
Hoor graag jullie mening.
Gr
Ik kreeg vanmiddag deze mailing binnen van Blancpain over deze speciale “Valentijns editie” van de Fifty Fathoms Bathyscaphe. Ik vind hem wel erg mooi uitgevoerd!
Ik had hem thuis ook al laten zien… maar ze vond hem niet mooi. Oké dan niet
Zelf denk ik er anders over
Het hartje op de secondewijzer vind ik misschien wel een beetje té. Had ik zelf niet gedaan. Maar ik vind het wel tof dat een merk als Blancpain zoiets uitbrengt! Want zeg zelf, hoeveel duikers zijn er nu speciaal voor dames?
Ik moet wel meteen denken aan de Oris Cotton Candy. Alleen dat brons vind ik een mindere keuze.
Nee jij hebt haar natuurlijk al lekker zitten maken met die Tiff.
Oh jee. Dat zou een klapper zijn!
Max 42 mm mag ik hopen. IMhumbleO mag het zelfs gewoon 40 mm zijn.
Vraagje aan de geleerden hier: is er eigenlijk een BP model tot max 42mm doorsnede met de datum onderin op de 6 uur?
Ja die zijn er… check de site van ze even; Villeret serie. Meerdere uitvoeringen