Blancpain only

Best een tof ding!!! 19k tof? hm…

Nee, dan liever de Barakuda :star_struck:

5 likes

Die mening deel ik dan persoonlijk niet… de No Rad yes; maar niet de Barakuda. Kwestie van persoonlijke voorkeur. Zelf zou ik er een BP tropic bij willen naast de nato.

Pracht horloge… maar is voor mij teveel van hetgeen ik heb. Buiten het feit dat hij blijkbaar al uitverkocht is :sweat_smile:

3 likes

Als je er eentje zonder vindt dan weet je zeker dat je een replica hebt

Ik geloof je, maar dat is niet het punt. Ik vind het gave horloges van een dito merk maar het uitgefreesde logo vind ik gewoon een beetje ongepast.

Ook tegen de 19k, niemand die het op een forum weg wilt leggen schitterend zeker weten, betalen ervoor nee…in Duitsland wordt meteen cash betaald

1 like

Het punt is wel dat jij de analogie naar replicashirts maakt. Zeggen dat het je smaak niet is dat is één ding maar dan ook vergelijkingen maken naar de replicamarkt is een tweede

Zou je het horloge gekocht hebben zonder? Eerlijke vraag!

Voor mij een dikke plus en een kenmerk van mijn lievelingshorloge.

3 likes

Ik vind het ook altijd jammer. Krijg er invicta vibes van.

1 like

Plaatjes ter verhoging van de sfeer :sunglasses:

12 likes

Dan heb je wat doktoren geloof ik hypersensitieve vibes noemen

1 like

Barakuda is toch ook geen koopje zeker?

3 likes

Die zat of zit ook in diezelfde contreien inderdaad

Ik ben met mijn dokter in gesprek over het volgende :joy:

1 like

Drie keer mee langs het ziekenhuis gelopen, heeft niks geholpen

Jazeker wel!
Ik heb deze beauties: de mono poussoir chronograaf en de triple calendar.

4 likes

Inderdaad, ook richting die prijs.

1 like

Jeetje zeg wat bizar eigenlijk nu je het zo zegt inderdaad. Waar zat ik met mijn hoofd?

1 like

Ik zal die laatste vraag maar retorisch opvatten

Je moet gewoon niet zo peeuwen.

Die heeft ook een datum!

An sich is 19k niet veel voor een Blancpain die zo gelimiteerd is uitgegeven. Of die het waard is laat ik ik het midden. Benieuwd wanneer de eerste in de re-sell gaat zonder überhaupt gedragen te zijn :sunglasses:

1 like