Eens! Heb hem op mijn 38 Bathyscaphe
Eind januari krijg ik mijn gebrushte BP gespje 
Dat is wel een fletse foto 

Nope… 40mm
Ik kop hem door 
Die barakoeda is het lekkerst maar beetje klein voor een duiker. Op mijn pols iig. Dus die 42mm lijkt me perfect.

Toen ik net naar de site van Blancpain ging via hun eigen instagram, zag ik tot mijn verbazing de oude prijzen weer in beeld? Zouden ze deze hebben verlaagd?
ik heb het ook geprobeerd via Instagram en ik kom op de nieuwe prijzen terecht…
Hey dat is gek
dacht al het zal toch niet
Oud, nieuw, blijft een koopje tov ‘de rest’. Wat een horloge.
Ik wil deze… heb er over nagedacht en ga het proberen te realiseren dit jaar 
Wil al langer een gouden horloge, mag best wat netter zijn… maar na een paar weken is die “liefde” voor dat model dan toch weer weggezakt. Nog wel mooi; maar niet meer ZO.
Voorliefde is altijd wel sportief en duik… en de beauty van mijn BP in titanium lijkt onvoorwaardelijk, overigens net als mijn collectie sport Rolexen. Sub in goud ook overwogen maar aangezien ik de stalen varianten ga houden is de BP in geborsteld goud overgebleven. En dat blauw met goud is echt magisch in mijn ogen 

Prachtige combinatie dat blauw met goud 
Vandaag in Knokke geweest om “het gouden ei” in het echt te bekijken… daarnaast was ik onder de indruk van de Air Command 
@MannetjeMar Ziet er uit als een mooie dag!
Prachtige horloges, succes met de keuze!
IK zou een gouden BP altijd verkiezen boven een gouden Rolex btw 
Heb je de Air command ook in 36 mm gezien of enkel de 42?
Klopt… altijd leuk even wat horloges bekijken
En vandaag had ik een doel… de gouden BP. Pracht horloge! Maar nadat ik de Air Command om gehad had sloeg de twijfel toe. Dit model vond ik op het interwebs wel mooi naar niet direct WoW. Nu in het echt was ik echt onder de indruk van deze 42mm variant
Meteen de vraag… is het/ mij zo’n € 20.000,00 meer waard dan degene die ik heb of zo’n 17k meer als een Air Command. Ik ben er nog niet over uit. Daarnaast zou ik ook vier horloges uit mijn collectie verkopen om de gouden FF aan te schaffen waaronder de titanium variant die ik nu bezit. Afijn; ik ben er nog niet uit. Daar waar ik hoopte dat het vandaag duidelijk zou worden 
Het is pas januari he. 
Maar wel hele toffe keuzes. Zo’n gouden horloge (en zeker een sporthorloge) heeft iets bijzonders.
Dat is waar… maar Rolexen verkopen hier op HF duurt ff