Misschien is dat ook wel een reden dat we dat in Nederland niet zomaar doen.
Nog los van het feit dat in D zo een 60mio+ meer mensen wonen dus meer kans op een goede koper.
Grotere markt.
Misschien is dat ook wel een reden dat we dat in Nederland niet zomaar doen.
Nog los van het feit dat in D zo een 60mio+ meer mensen wonen dus meer kans op een goede koper.
Grotere markt.
[quote=āJPM, post:963, topic:306306, full:trueā]
Ik vind dit anders maar wat geestig allemaal. Zoals de juf vroeger zou zeggen: Ga zo door!
Mooi zijn ze wel.
Zo mooi dat als je de centen niet nodig hebt het in potentie een serieuze klassieker is om nooit meer te verkopen. Deze of de barakuda.
En de tropic is top.
Zonder de twijfel of gepeeuw de No Rad Dank voor deze lekkere foto meneer Houtman
Doe mij de linker maar, is die er in 38mm?
En de tropic is top
Eens! Heb hem op mijn 38 Bathyscaphe Eind januari krijg ik mijn gebrushte BP gespje
Dat is wel een fletse foto
is die er in 38mm
Nope⦠40mm
Ik kop hem door
Die barakoeda is het lekkerst maar beetje klein voor een duiker. Op mijn pols iig. Dus die 42mm lijkt me perfect.
Toen ik net naar de site van Blancpain ging via hun eigen instagram, zag ik tot mijn verbazing de oude prijzen weer in beeld? Zouden ze deze hebben verlaagd?
ik heb het ook geprobeerd via Instagram en ik kom op de nieuwe prijzen terechtā¦
Hey dat is gek dacht al het zal toch niet
Oud, nieuw, blijft een koopje tov āde restā. Wat een horloge.
Ik wil deze⦠heb er over nagedacht en ga het proberen te realiseren dit jaar
Wil al langer een gouden horloge, mag best wat netter zijn⦠maar na een paar weken is die āliefdeā voor dat model dan toch weer weggezakt. Nog wel mooi; maar niet meer ZO.
Voorliefde is altijd wel sportief en duik⦠en de beauty van mijn BP in titanium lijkt onvoorwaardelijk, overigens net als mijn collectie sport Rolexen. Sub in goud ook overwogen maar aangezien ik de stalen varianten ga houden is de BP in geborsteld goud overgebleven. En dat blauw met goud is echt magisch in mijn ogen
Prachtige combinatie dat blauw met goud