Vandaag in Knokke geweest om “het gouden ei” in het echt te bekijken… daarnaast was ik onder de indruk van de Air Command
@MannetjeMar Ziet er uit als een mooie dag!
Prachtige horloges, succes met de keuze!
IK zou een gouden BP altijd verkiezen boven een gouden Rolex btw
Heb je de Air command ook in 36 mm gezien of enkel de 42?
Klopt… altijd leuk even wat horloges bekijken En vandaag had ik een doel… de gouden BP. Pracht horloge! Maar nadat ik de Air Command om gehad had sloeg de twijfel toe. Dit model vond ik op het interwebs wel mooi naar niet direct WoW. Nu in het echt was ik echt onder de indruk van deze 42mm variant
Meteen de vraag… is het/ mij zo’n € 20.000,00 meer waard dan degene die ik heb of zo’n 17k meer als een Air Command. Ik ben er nog niet over uit. Daarnaast zou ik ook vier horloges uit mijn collectie verkopen om de gouden FF aan te schaffen waaronder de titanium variant die ik nu bezit. Afijn; ik ben er nog niet uit. Daar waar ik hoopte dat het vandaag duidelijk zou worden
Het is pas januari he.
Maar wel hele toffe keuzes. Zo’n gouden horloge (en zeker een sporthorloge) heeft iets bijzonders.
Dat is waar… maar Rolexen verkopen hier op HF duurt ff
Is ook lastig… maar goed, maak je er een “lotje Rolexen” van. Klap erop en weg.
Ja het wordt er soms niet makkelijker van ook al is de insteek van tevoren nog zo helder voor jezelf.
Je hebt hem nu in ieder geval in het echt gezien en weet dus ‘wat je er op in moet leveren’. Persoonlijk: Air Command… erg mooi ook! Als je niet perse goud wilt… tja minder lastige keuze dan. Lekker Op het gemak over nadenken!
Gaan we doen De accu van de iPad is al bijna leeg
Haha mooie plotwending.
Maar je hebt gelijk die aircommand is top. Heb hem ook eens kunnen passen.
Enig nadeel imho, het titanium vind ik wel licht en de sunburst vind ik niet echt passen bij een toolwatch.
Ben wel benieuwd naar de zwarte.
Een nieuwe, grotere en zwaardere duiker, denk ik
Doet me denken aan de Fifty Fathoms 500 Fathoms… dat waren twee eerdere limited editions in de maat 48mm
🫣 niets voor mij
Ik hoop iets zonder B L A N C P A I N over de hele kast heen… maar ik zie de B al staan dus dat zal wel niet
Geprobeerd om die vreselijk smakeloze Blancpain gravering die iedere Blancpain al ruim 25 jaar ontsiert in beeld te brengen…
Hoe smaken toch zo kunnen verschillen. Ik vind dat ze dat tot in der eeuwigheid moeten behouden. Het is BP DNA geworden.