Is ook lastig… maar goed, maak je er een “lotje Rolexen” van. Klap erop en weg. 

Ja
het wordt er soms niet makkelijker van ook al is de insteek van tevoren nog zo helder voor jezelf.
Je hebt hem nu in ieder geval in het echt gezien en weet dus ‘wat je er op in moet leveren’. Persoonlijk: Air Command… erg mooi ook! Als je niet perse goud wilt… tja minder lastige keuze dan. Lekker Op het gemak over nadenken!
Gaan we doen
De accu van de iPad is al bijna leeg 
Haha mooie plotwending.
Maar je hebt gelijk die aircommand is top. Heb hem ook eens kunnen passen.
Enig nadeel imho, het titanium vind ik wel licht en de sunburst vind ik niet echt passen bij een toolwatch.
Ben wel benieuwd naar de zwarte.
Een nieuwe, grotere en zwaardere duiker, denk ik
Doet me denken aan de Fifty Fathoms 500 Fathoms… dat waren twee eerdere limited editions in de maat 48mm
🫣 niets voor mij
Ik hoop iets zonder B L A N C P A I N over de hele kast heen… maar ik zie de B al staan dus dat zal wel niet 
Geprobeerd om die vreselijk smakeloze Blancpain gravering die iedere Blancpain al ruim 25 jaar ontsiert in beeld te brengen…
Hoe smaken toch zo kunnen verschillen. Ik vind dat ze dat tot in der eeuwigheid moeten behouden. Het is BP DNA geworden.

De Blancpain Fifthy Fathoms 70th anniversary Act 2 release. Nieuw model de FF Tech Gombassa. Technische duiker van 47 mm met een extra 4de wijzer die een duik van 3 uur kan volgen. Prijs rond de 28k ![]()
credit foto’s Robb Report
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/shopping/blancpain-just-dropped-a-new-fifty-fathoms-watch-with-the-world-s-first-3-hour-dive-timer/ar-AA17xcvm?cvid=c1ea155ee32d41edbccd71e24a283799
Niet iedere, de Bathyscaphe heeft m niet.
Vet, wel een beetje groot en duur maar supervette klatser. Dan heb je wel wat om je pols hangen, een beetje Panerai-vibe.
Enkele dagen geleden ben ik lid geworden van Horlogeforum vanwege een TK. Nu zie ik dat er al 8 dagen niks gepost is in dit Blancpain only topic, dan wordt het weer eens de hoogste tijd…
Deze prachtige Blancpain FF titanium blauw heb ik overgenomen van een forumlid, prachtig mooi 
Echt een mooie dial met de diepte.