Blancpain only

Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst en welkom. Heel mooie FF :watch:

De 38mm op een originele BP tropic… het spreekwoordelijke puntje op de i :ok_hand:t3:

20 likes

Wat is er aan de hand met die bezel, is dat gezichtsbedrog? Lijkt wel plakplastic…
Die grijze plaat is heel mooi, bijzonder mooi!

:flushed:

Neenee… Unidirectional satin-brushed steel bezel with ceramic insert and Liquidmetal™ hour-markers :ok_hand: Wellicht heb ik hem iets te mooi gefotografeerd :sweat_smile:

1 like

Ik begin hem steeds mooier te vinden! :heart_eyes: Je foto’s zijn natuurlijk ook schitterend.

Heb je ook foto’s van de achterkant, het uurwerk? :ok_hand:

1 like

Ik hoop dat Blancpain wat vaker dit soort formaten gaat fabriceren. Zie altijd vele mooie Blancpain’s voorbijkomen maar knap steeds af op 45 mm.

1 like

Thenks :smiley:

Net even gekeken in mijn archief… zie ze zo niet :smirk: Morgen een paar maken :ok_hand:t3:

Ze hebben afgelopen valentijn een mooie witte variant uitgebracht. Althans i like hem/ haar :sweat_smile:

1 like

Wow gaaf!!
Die heb ik helaas even gemist denk :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Petteflet beetje later als gepland… maar daardoor niet minder mooi :blush:

16 likes

Heel mooi om te zien. :ok_hand: Ik vind dat toch altijd wel een pré als je een mooi uurwerk kan bekijken. :smiley: Dat vind ik bij AP ook altijd zo mooi. :heart_eyes:

De rotor is van 18k goud zie ik? Wel bijzonder, zou je niet zeggen met die kleur en afwerking. :face_with_monocle:

1 like

Inderdaad 18K gold… but they screwed up the color :joy: Maar dit past wel bij deze kleine krachtpatser :sunglasses:

1 like

Haha ja ze moesten het erop zetten. Anders had niemand het geloofd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ga morgen eens wat foto’s maken van het uurwerk van m’n Seamaster. Vind ik ook altijd nog mooi. :smile:

1 like

7 likes

Hier ook nog even spammen die 38mm krachtpatser van me :sunglasses:

Die Sunburst is zo mooi :partying_face:

21 likes

Prachtig! Ik heb vandaag nog een pas sessie gehad met de Bathyscaphe! Ik had de nieuwe variant met gebrushte wijzerplaat nog nooit in het echt gezien. Excuus voor de shitty foto’s in het AD Licht… war een prachtig horloge! Hij doet me toch weer twijfelen! :thinking:

7 likes

Vandaag was een mooie dag dus :sweat_smile:

Hoe vond je de sailcloth t.o.v. nato dragen?

Foto’s maken bij de AD vergt even geduld en even zijn handschoentje hanteren om die vette vingers eraf te poetsen :rofl:

2 likes

Hahah ja… dat was beter geweest! Ik heb in al mijn enthausiasme de foto’s gemaakt. Deze horloges kan je onmogelijk beoordelen als je ze zelf niet hebt vast gehad, is vandaag weer gebleken. Wat speelt die wijzerplaat fantastisch met het licht! :heart_eyes: ik vond de sailcloth comfortabeler/zachter op de pols. Is er eigenlijk ook zo’n rubberband te bestellen als voor de 38mm? Weet je dat misschien?

1 like

Nee er is geen tropic van BP voor de 43mm variant. De 38mm heeft een 20mm band… net als o.a. de No Rad. De 43mm heeft een 23mm band :smirk:

Zelf vind ik de nato wel fijn zitten… maar het maakt hem wel wat forser op de pols.

Als de sailcloth wat ingedragen komt hij alleen maar prettiger zitten.

Waar ben je passende geweest?

Prachtige horloges in ieder geval… hier nog een keer de gouden variant;

10 likes

We zijn een weekendje in Den Haag! Mooi dat ik deze weer even kon passen. Hij komt er nog een keer! :heart_eyes: toch wel een beetje mijn grail aan het worden.:sunglasses::ok_hand:

1 like

Die gouden is toch ook fantastisch hoor…:heart_eyes:

2 likes