De Blancpain Fifthy Fathoms 70th anniversary Act 2 release. Nieuw model de FF Tech Gombassa. Technische duiker van 47 mm met een extra 4de wijzer die een duik van 3 uur kan volgen. Prijs rond de 28k
credit foto’s Robb Report
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/shopping/blancpain-just-dropped-a-new-fifty-fathoms-watch-with-the-world-s-first-3-hour-dive-timer/ar-AA17xcvm?cvid=c1ea155ee32d41edbccd71e24a283799
2 likes
Niet iedere, de Bathyscaphe heeft m niet.
2 likes
Vet, wel een beetje groot en duur maar supervette klatser. Dan heb je wel wat om je pols hangen, een beetje Panerai-vibe.
Enkele dagen geleden ben ik lid geworden van Horlogeforum vanwege een TK. Nu zie ik dat er al 8 dagen niks gepost is in dit Blancpain only topic, dan wordt het weer eens de hoogste tijd…
Deze prachtige Blancpain FF titanium blauw heb ik overgenomen van een forumlid, prachtig mooi
24 likes
Echt een mooie dial met de diepte.
Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst en welkom. Heel mooie FF
De 38mm op een originele BP tropic… het spreekwoordelijke puntje op de i
20 likes
Kekw
13 maart 2023 om 18:21
1016
Wat is er aan de hand met die bezel, is dat gezichtsbedrog? Lijkt wel plakplastic…
Die grijze plaat is heel mooi, bijzonder mooi!
Neenee… Unidirectional satin-brushed steel bezel with ceramic insert and Liquidmetal™ hour-markers Wellicht heb ik hem iets te mooi gefotografeerd
1 like
Ik begin hem steeds mooier te vinden! Je foto’s zijn natuurlijk ook schitterend.
Heb je ook foto’s van de achterkant, het uurwerk?
1 like
Joke
13 maart 2023 om 18:50
1019
Ik hoop dat Blancpain wat vaker dit soort formaten gaat fabriceren. Zie altijd vele mooie Blancpain’s voorbijkomen maar knap steeds af op 45 mm.
1 like
Thenks
Net even gekeken in mijn archief… zie ze zo niet Morgen een paar maken
Ze hebben afgelopen valentijn een mooie witte variant uitgebracht. Althans i like hem/ haar
1 like
Donar
13 maart 2023 om 20:49
1021
Wow gaaf!!
Die heb ik helaas even gemist denk
@Petteflet beetje later als gepland… maar daardoor niet minder mooi
16 likes
Inderdaad 18K gold… but they screwed up the color Maar dit past wel bij deze kleine krachtpatser
1 like
Haha ja ze moesten het erop zetten. Anders had niemand het geloofd.
Ik ga morgen eens wat foto’s maken van het uurwerk van m’n Seamaster. Vind ik ook altijd nog mooi.
1 like
Hier ook nog even spammen die 38mm krachtpatser van me
Die Sunburst is zo mooi
21 likes
Prachtig! Ik heb vandaag nog een pas sessie gehad met de Bathyscaphe! Ik had de nieuwe variant met gebrushte wijzerplaat nog nooit in het echt gezien. Excuus voor de shitty foto’s in het AD Licht… war een prachtig horloge! Hij doet me toch weer twijfelen!
7 likes