Blancpain only

Vandaag was een mooie dag dus :sweat_smile:

Hoe vond je de sailcloth t.o.v. nato dragen?

Foto’s maken bij de AD vergt even geduld en even zijn handschoentje hanteren om die vette vingers eraf te poetsen :rofl:

2 likes

Hahah ja… dat was beter geweest! Ik heb in al mijn enthausiasme de foto’s gemaakt. Deze horloges kan je onmogelijk beoordelen als je ze zelf niet hebt vast gehad, is vandaag weer gebleken. Wat speelt die wijzerplaat fantastisch met het licht! :heart_eyes: ik vond de sailcloth comfortabeler/zachter op de pols. Is er eigenlijk ook zo’n rubberband te bestellen als voor de 38mm? Weet je dat misschien?

1 like

Nee er is geen tropic van BP voor de 43mm variant. De 38mm heeft een 20mm band… net als o.a. de No Rad. De 43mm heeft een 23mm band :smirk:

Zelf vind ik de nato wel fijn zitten… maar het maakt hem wel wat forser op de pols.

Als de sailcloth wat ingedragen komt hij alleen maar prettiger zitten.

Waar ben je passende geweest?

Prachtige horloges in ieder geval… hier nog een keer de gouden variant;

9 likes

We zijn een weekendje in Den Haag! Mooi dat ik deze weer even kon passen. Hij komt er nog een keer! :heart_eyes: toch wel een beetje mijn grail aan het worden.:sunglasses::ok_hand:

1 like

Die gouden is toch ook fantastisch hoor…:heart_eyes:

2 likes

Nog eentje van de “mini” om je eindelijk eens over de streep te trekken :sweat_smile:

10 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Vond deze foto ook nog op the gram… prachtig! Die wijzerplaat verandert in elk licht.

7 likes

Klopt :sunglasses:

1 like

Je maakt het er niet makkelijker op :rofl::sweat_smile:

1 like

Deze maar weer eens opgehaald :slight_smile:

8 likes

De Bathyscaphe op een Mankey gedaan. 22mm ziet er net niet uit en 24mm al helemaal niet. Jammer genoeg maakt ie (nog) geen 23mm banden. Draagt wel lekker dus voorlopig even op de 22mm

6 likes

Volgende keer voor je een foto maakt even het “raam lappen” :sweat_smile:

Mooi dat echte zwart zwart :ok_hand:

1 like

Ja dat zag ik achteraf :joy:

2 likes

Vind het wel een leuke combo. Kan met heel wat kleuren gedragen worden, tof!

1 like

Blijft heerlijk, ook in draagcomfort

12 likes

Prachtig! Ik heb hem eindelijk in het echt gezien. Die wijzerplaat speelt prachtig met het licht! Heel speciaal!

2 likes

6 likes

22 likes

Schitterend!

1 like