Vandaag was een mooie dag dus
Hoe vond je de sailcloth t.o.v. nato dragen?
Foto’s maken bij de AD vergt even geduld en even zijn handschoentje hanteren om die vette vingers eraf te poetsen
Vandaag was een mooie dag dus
Hoe vond je de sailcloth t.o.v. nato dragen?
Foto’s maken bij de AD vergt even geduld en even zijn handschoentje hanteren om die vette vingers eraf te poetsen
Hahah ja… dat was beter geweest! Ik heb in al mijn enthausiasme de foto’s gemaakt. Deze horloges kan je onmogelijk beoordelen als je ze zelf niet hebt vast gehad, is vandaag weer gebleken. Wat speelt die wijzerplaat fantastisch met het licht! ik vond de sailcloth comfortabeler/zachter op de pols. Is er eigenlijk ook zo’n rubberband te bestellen als voor de 38mm? Weet je dat misschien?
Nee er is geen tropic van BP voor de 43mm variant. De 38mm heeft een 20mm band… net als o.a. de No Rad. De 43mm heeft een 23mm band
Zelf vind ik de nato wel fijn zitten… maar het maakt hem wel wat forser op de pols.
Als de sailcloth wat ingedragen komt hij alleen maar prettiger zitten.
Waar ben je passende geweest?
Prachtige horloges in ieder geval… hier nog een keer de gouden variant;
We zijn een weekendje in Den Haag! Mooi dat ik deze weer even kon passen. Hij komt er nog een keer! toch wel een beetje mijn grail aan het worden.
Die gouden is toch ook fantastisch hoor…
Klopt
Je maakt het er niet makkelijker op
De Bathyscaphe op een Mankey gedaan. 22mm ziet er net niet uit en 24mm al helemaal niet. Jammer genoeg maakt ie (nog) geen 23mm banden. Draagt wel lekker dus voorlopig even op de 22mm
Volgende keer voor je een foto maakt even het “raam lappen”
Mooi dat echte zwart zwart
Ja dat zag ik achteraf
Vind het wel een leuke combo. Kan met heel wat kleuren gedragen worden, tof!
Prachtig! Ik heb hem eindelijk in het echt gezien. Die wijzerplaat speelt prachtig met het licht! Heel speciaal!
Schitterend!