Blancpain only

Nog een kleine reportage…

34 likes

Wat een fantastische macro foto’s! Daar kan ik geen genoeg van krijgen

3 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Thenks @Michiel48 en @marcow :sunglasses:

Ik heb deze macro’s van mijn Blancpain al lang geleden gemaakt… maar nog nooit geplaatst hier volgens mij. Enjoy!

20 likes

Prachtig! Mooi gedaan!

1 like

Wat een gave foto’s! Ik blijf me elke keer weer verbazen over de details en het afwerkingsniveau van Blancpain :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wekelijk prachtig :+1:
Als ik ooit nog een duikhorloge wil voor dagelijks gebruik dan is dit wel de nr. 1 .

1 like

Is de caseback van de titanium horloges van Blancpain ook van titanium, of gebruiken ze daar RVS? Voorzover ik kan zien op foto’s en video’s is het titanium.

Twee van mijn wittebroodjes in het zonnetje, nummer drie is nog uit logeren bij ome B…

7 likes

14 likes

A real pearl :green_heart:

18 likes

Zooooo… inmiddels het bekende puntje op de i gezet bij/ voor mijn Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe 38mm.

Ik kocht dit horloge op een originele nato. Die is 20mm all the way. Echt een hele mooie met een nog mooiere gesp. Maar ik wilde hem graag op een tropic. Beetje ingegeven door @Tulipan Hoe mooi de door Daan aangedragen tropics ook waren en zijn… ik heb graag OEM :relieved:

Het toeval wil dat de limiteds van Blancpain, Barakuda en No Rad, ook een bandaanzet hebben van 20mm… maar taperen naar 18mm. Ik zou dus moeten bestellen de tropic en een bijbehorende gesp.

Inmiddels, het heeft even geduurd, is het moment daar dat ik mijn Blancpain een echte upgrade (al zeg ik zelf) heb gegeven met een originele Blancpain tropic en originele Blancpain gesp. Enige jammer is dat hij high polish is afgewerkt. Graag had ik een geborselde. Never the less… hoe blij kan iemand zijn met het feit dat zijn gespje er is :joy:

:point_up:t3: (ik)

Check…

@Colnago kijk mee en blijf in die flow :heart_eyes:

22 likes

Dat is een heel nieuw model BP gesp dan wat er sinds jaar en dag gebruikt wordt

2 likes

Nu mijn inziens de perfecte combi want vind die andere band een beetje afbreuk doen aan de topkwaliteit en gevoel van dit schitterende horloge :drooling_face::heart_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Ik snap dat Luuk! Hiermee til ik hem echt even boven de rest van zijn “klasgenoten”.

Die tropic is ook zo lekker soepel en niet zo achterlijk stroef als de “rubber” op mijn Panerai. Ik noem het even rubber maar ze noemen het Cou… nog wat. Weet even niet hoe je het schrijft :grimacing:

Zit op de recente limiteds van heden.

3 likes

Zijn deze alleen 23 mm breed voor de 45 mm FF en 43 mm Bathyscape of ook in 20 mm voor de LE’s?

Ik loop langs de Tourbillon winkel om te vragen welke breedtematen er zijn van de nieuwe NATO’s. Blijft toch leuk om te ontvangen het Lettres du Brassus magazine.

4 likes

Prachtig.:star_struck::ok_hand:

1 like

21 likes