De band is voorgevormd… en redelijk soepel
Daardoor heb je echt een gat tussen band en pols op die 1e foto.
Lag de nieuwe 42 mm Fifty Fathoms er ook? Kan op de foto niet zien of het de 45 mm is of de 42 mm die naast de 45 mm Big Date liggen.
Die linker lijkt mij de 42mm.
Maar ik heb er niet goed op gelet. Vind deze 42-45mm 50fathoms sowiso niet zo mooi.
Die special editions van 38-40mm daarentegen
Kwestie van strakker (aan)trekken.
Wat dat betreft heb ik nog niks beters gezien dan de oysterflex met vleugels.
Thanks, S&C DH hebben me gebeld dat ze de blauwe Ti 42 mm op rubber binnen hebben, nog niet langs geweest. Ik denk dat ik pas ga als het hele 42 mm gamma in de zaak is.
En idd de gelimiteerde edities zijn een no-brainer.
De no-rad is van een collega forummer. De barrakuda ben ik de gelukkige bezitter van.
Ik keek vandaag op chrono24 wat rond en vond dit prachtige horloge. Ik vind het zeer mooi, alleen viel me een detail op dat ik nu niet meer kan missen. Op de kalender subdial staan de 31 en de 1 aan elkaar geschreven waardoor er 311 lijkt te staan. Zou dit bewust zijn? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit niet opgemerkt is, maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze hier bewust voor gekozen hebben🤷🏼♂️
Tuurlijk wel.
Prachtig horloge BTW.
Ja dat hebben ze dan wel weer goed gedaan bij dat horloge
Ik blijf het gek vinden, waarom niet gewoon alles hetzelfde? Zou het met de techniek te maken kunnen hebben?
Wat bedoel je precies?
Dat ze het evenredig verdelen over de dial, zelfde afstand tussen de getallen.
Maar er zit een tandwiel die niet meer/minder ruimte tussen de tandjes heeft afhankelijk van de grootte van het getal.
Dat is het. Het antwoord staat hierboven. De tandwielen hebben allemaal hetzelfde verzet.
Alles is oplosbaar, maar dan wordt het ook wel een heel stuk dikker
U zult er aan moeten wennen.