Blancpain only

haha heb er nog wel eens spijt van jouw Moser te hebben laten liggen!

1 like

Over domed glas gesproken!

idd echter dat was een kleurentrekker…:slight_smile: , zoveel variatie in kleur…

1 like

5 likes

Op zich ben ik dat met je eens, maar door de “overhangende” bezel zie je het bij normaal dragen niet/nauwelijks en is het niet storend.

tis idd zo…

Wow mooi hoor! :blush:

2 likes

Vandaag bij Martens in Maastricht geweest voor een ring voor mijn vrouw. Uiteraard ook gebruik gemaakt om eens een paar Blancpain’s te passen😇.

Overigens weer super geholpen aldaar.

7 likes

mooi hoor, hoe groot is jouw pols?
waar ging de voorkeur naar uit?

Nooit gemeten maar ik draag wel grotere horloges. Een panerai van 44mm en een seadweller van 43 mm. Deze waren volgens mij 45mm maar wat mij betreft een prima maat. Voorkeur ging uit naar die met de datum tussen de 4 en 5. Weet even niet welk type dat is🙈

Automatique fifty fathoms

Ja Rolex heeft die perceptie. Is zoals bij Mercedes. Die mogen maken wat ze willen, de man in de straat denkt dat een MB voor eeuwig is. Maar tussen perceptie en werkelijkheid is er wel een verschil.

Ik heb verschillende Sub’s gehad en allemaal hebben ze vroeger of later bezel problemen gehad. Mijn laatste Sub (116610LV) deed net als die BP, kon beide kanten op zonder clicks.
Maar op zich een klein probleem waar ik een anders perfect horloge niet voor zou laten liggen, wel ideaal om er nog wat af te pingelen. :wink:

1 like

Deze Barakuda is, zoals al aangegeven, een limited edition (bij Blancain doen ze niet veel aan limited editions). Verkocht op Hodinkee. 500 stuks in een uur uitverkocht. De listprijs lag beduidend lager, maar op de gebruikte markt zijn deze gewild. De prijs is stevig, maar je hoeft niet bang te zijn voor een kat in de zak (al is dat bij een Sub uiteraard ook niet).

1 like

Heb je zelf ook een BP?

8 likes

Ja, twee :blush:

Euh Pics :grin:

Heb ik al eens gepost. En kijk even naar mijn profielpic :smirk:

2 likes

Echt mooi! Zonde om te verkopen joh. Goed dat je hem draagt :muscle:t4:

Thanks

nou ja draagt, de intentie is er om deze te dragen, maar deze mag van mij vertrekken, hoe mooi deze ook is.
het horloge is buiten deze shots om nog niet gedragen :slight_smile:fijne dag…

1 like