Eindelijk een goede render. Net als die van revolution watch overigens met de bathyscape.
De BP boutique dacht daar anderhalve maand terug toch echt anders over:
De manager daar werkte in het verleden in de productie van BP en hij vertelde me:
- productie is beperkt want het is veel handwerk. Was BP nu net zo succesvol als Omega/Rolex, dan kon men de vraag ab - so - luut niet aan.
- men wil producten ook echt kunnen leveren en de klant zo min mogelijk laten wachten. dat wordt gezien als slechte service namelijk. Ook onderhoud vergt trouwens capaciteit. Hij kon als BP certified horlogemaker bij de boutique vrijwel alle onderdelen krijgen en zelf horloges servicen.
En dat van een club die swatch heet
Als ze die moonswatch nou gewoon eens online te koop zetten dat zou service zijn.
Mijn dochters pop heeft heel stoer haar
Waar koop je die?
Dan graag de twee zwarte varianten. Zien er wel tof uit.
Is deze 43mm?
Jeps
Lijkt wel wat kleiner te vallen of lijkt dat zo?
Op de Blancpain site zie ik voornamelijk alleen maar 43 en 45 millimeter staan. Vrij forse jongens zou je zeggen.
Precies, als je een Damasko koopt gebeurt je dit niet, of een Sinn…
Of een rolex
Nette Swatch!
Wat een bullshit.
Verdiep je eens in de Villeret, de Léman en de FF.
Meer authenticiteit, kwaliteit en innovatie dan bij het gros van de merken.
En even dit: ik ben in de fabriek van BP geweest (en in die van Frederique Constant, van JLC, van AP, Lange, GO en nog een stel). Wat daar gebeurt is echt op hoog niveau, met grote zorg, een tamelijk brede range horloges bouwen
Het niveau dat ik zag is hoger dan bij AP en JLC, men heeft eigen innovaties.
BP heeft binnen Swatch een zeer zelfstandige positie. Het is één van de topmerken, rechtstreeks aangestuurd door Hayek jr., los van de rest.
Waarschijnlijk omdat servicen duurder is dan een nieuwe swatch. Als het onder garantie valt is het voor Swatch ook goedkoper om je “gewoon” een nieuwe te geven.
Bij een Swatch kun je de kast niet openen, dat is het.
Hoop echt dat ze niet groter worden dan 42mm…
39 mm is het ideaal wat mij betreft.