Blancpain x Swatch

Blijft het drijven ?? :smile:

1 like

@Ron-W doel je op het soortelijk gewicht van het materiaal, of of het horloge blijft drijven?

want hij kan niet zwemmen.

funny-as-hell-swimming

1 like

Het is maar hoe je het bekijkt. Sinds de MoonSwatch is de verkoop van de Speedmaster met 40% gestegen.
Blancpain wil ook wel eens wat meer verkopen, dus commercieel gezien geen slechte zet.

1 like

:smile:

Als je antwoord op het bericht zelf, knop rechtsonder in het blok, dan hoef je niet telkens @naam te doen !

Ik bedoelde of het materiaal bioceramic zelf blijft drijven, wel handig voor een duikhorloge, in zijn geheel met uurwerk en bandje erbij zal het horloge wel zinken neem ik aan.

1 like

We zullen zien of de massa van flippers/hoarders weer te mobiliseren is, meestal is dat volk makkelijk te sturen, maar het succes van de Moonspeedy is niet te evenaren denk ik. Speedy gaat over zoveel generaties heen, en ruimtevaart spreekt zo veel meer tot verbeelding dan de Noordzee, en de chronograaf functie, en dat tijdloze design…

een Swatchpain voor 400 euro is te duur voor de heb erbij, en veel te goedkoop voor de kenner. Misschien als kadootje voor kind of vrouw ?

2 likes

In plaats van een dagelijks gedragen Cartier? Gaat niet lukken; althans niet bij mij. Mijn dames thuis gaan ook niet met een echte Blancpain lopen. Cartier (vrouw) en AP, of Rolex (dochter).
Het zijn nl geen echte horloge liefhebbers :joy:

Verder ben ik het helemaal met je eens :+1:t2:

2 likes

Dat wordt broodjes smeren voor de rest van de rij :laughing:

6 likes

Dit soort topics maken dat ik het idee heb dat ik ook in een soort Truman Show leef, zo voorspelbaar hoe het verloopt…

4 likes

Patser😉.

1 like

Voor de duidelijkheid: ik zeg alleen wat de voorkeuren van de dames zijn. Dochter heeft zelf nog geen horloges van deze merken. Ikzelf heb trouwens ook geen AP of iets uit die prijsklasse.

Een waarheid als een koe (of liever, twee koeien).

1 like

Dan heb je er twee nodig: Ik zag TWEE beren broodjes smeren…

3 likes

Je was me net voor :joy:

Je staat zaterdag in de rij? :blush:

Ik ga alleen in de rij staan als vlees weer op de bon is :man_shrugging:t4:

2 likes

:joy:

8 likes

In ieder geval een trio zonder dat je hoeft te zwaardvechten. :wink:

3 likes

Zou ook chrono versie kunnen worden met andere sub dial plaatsing op 2, 6 en 10 uur a-la Moonswatch.

https://www.blancpain.com/sites/default/files/images/2021-12/5085F-1130-52A.png

5 likes