Blancpain x Swatch

Ja alleen zou het dan wel een Quartz uurwerk moeten worden in het geval van Swatch en Blancpain heeft gezegd dat het nooit een Quartz uurwerk in een horloge zou stoppen met de naam Blancpain op de dial. Daarnaast zou een Swatch chrono ook niet waterdicht genoeg zijn denk ik.

Ik begreep dat het een sistem51 automaat in komt.
Dus niet een fifty fanthoms, maar een 51 sistems.
Klinkt ook wel weer logisch

Sistem51 Fathoms

Zou die dan ook 51 fathoms waterdicht zijn.?

Ik ben mezelf al helemaal lekker aan t maken, een horloge met witbrood op de wijzerplaat voor een paar honderd euro :money_mouth_face:

1 like

Moet zeggen dat ik ook aardig enthousiast ben geworden. Erg benieuwd naar het eindresultaat 9 september.

1 like

Ik denk dat en mag toch hopen dat ze minimaal 100 meter doen. Anders hadden ze die posters met 5 oceanen beter kunnen aanpassen naar 5 pierenbadjes.

6 likes

image

4 likes

Mooi dit toch. Prachtig merk Blancpain en de Fifty Fathoms is een icoon. Krijgt het merk wellicht weer wat meer naamsbekendheid.

Als Blancpain dan slim is knallen ze er zelf een draagbare duiker in van 40/41mm.

Count me in!

3 likes

Ik lees heel veel verschillende percentages in deze context. Jij schrijft 40%, en anderen claimen krimp. Tenzij Swatch deze (interim?) cijfers van een specifiek horloge/serie publiceert - wat me sterk lijkt - neem ik alles met een flinke korrel zout.

Vergeet niet dat luxemerken hun bestaansrecht gedeeltelijk te danken hebben aan de perceptie van succes. Vandaar ook alle wachtlijsten voor machinaal afgewerkte horloges waarvan de oplage makkelijk zou kunnen worden opgeschroefd.

1 like

Dat wordt kamperen…

https://www.instagram.com/p/CwxsF3GO6WH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

4 likes

Een wat? Fantomen?!

Ja grappig is die.

Vind dat zelf ook wel een mooie kleur. Terwijl de originele desert helemaal niet zo mooi is. :grin:

Maar goed. Eerst maar eens IRL zien.

2 likes

Dit zou op basis van de Bathyscaphe kast zijn. Ben benieuwd welke kast het uiteindelijk gaat worden. De Fifty Fathoms of the Fifty Fathoms Bathyscaphe.

1 like

Klopt, en als het doel “meer sales en een breder publiek” is zou die keuze ook logischer zijn denk ik. We gaan het mee maken :smile:

Rendering van Fratello

2 likes

Deze zou ik wel willen :sunglasses:

Denk je niet dat ze bij Fratello het uiteindelijk ontwerp al lang gezien hebben? Was ook zo bij de MoonSwatch.

Dus zulke renders zijn alleen om verwarring te creeeren. Die gaan echt niks naar waarheid naar buiten brengen vanwege de embargo’s.

3 likes

Ja dat denk ik eigenlijk ook. Zo had ik het nog niet bekeken.

1 like

Ik begrijp de hype echt niet. Doet me aan dit denken.
image
Versus…

3 likes

Die witte :+1: