Blancpain x Swatch

Persoonlijk zou mijn neefje op de elektrische kinder versie mij meer plezier brengen dan de echte.

Tot je de echte verkoopt en iets leuks haalt natuurlijk, maar puur tussen deze twee zonder waarden mee te nemen, geeft de onderste meer en langer plezier…

2 likes

Ik vind het een prima idee, net als met de Omega/Swatch. Wij moesten het destijds doen met een Scuba swatch en die vonden we supercool. Mijn neefjes van 17 en 18 vinden dit prachtig spul, bereikbaar met de verdiensten van hun weekend job. Die generatie heeft echt wel interesse in het betere spul maar kan het (nog) niet betalen. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.

5 likes

Wat ze daar doen bij Swatch werkt :sweat_smile:
Normaal was de FF nog lang niet aan de beurt maar ik kon het niet meer uithouden.

63 likes

Uiteindelijk wil je toch Een echte BPFF

16 likes

Ik ben erg benieuwd, heb de MoonSwatch vanaf de lancering en draag deze dagelijks naar mijn werk.

Ik hoop alleen dat de maat draagbaar is voor mij 🫣

1 like

Klopt, hopelijk geen 43-45 mm. Daarnaast hoop ik op een time only FF design, maar ik ben bang dat Swatch een datumvenster tussen de 4 en 5 gebruikt. Vind ik niet om aan te gluren :grimacing:

….een horloge zonder vette vegen :wink:

4 likes

Is het al geweten of er al wachtrijen zijn?
In BE wrs in Brussel te koop en NL enkel A’dam?

Zou het…?

37 likes

Dit komt al meer in de buurt van wat ik ervan verwacht.

Doe mij in dat geval maar de Atlantic Ocean.

2 likes

En dan hopen dat deze ook gaat afgeven! :joy:

2 likes

Ben ik met je eens, maar het gros van de FF’s heeft dat ook, dus dat is dan conform het origineel :rofl:

De Pacific is wel heel lekkerrrr!!!

1 like

Voor de oplettende kijker: de Nudibranch slak lijkt geprint op de doorzichtige rotor van het system51 uurwerk. Mochten de afbeeldingen echt zijn dan is het leuk gedaan.

3 likes

Oeh die Atlantic Ocean gaat populair worden gok ik. Toffe gradient dial ook

1 like

Oeh dit is al het betere werk.

Antartic die heeft geen stomme datum venster.
Atlantic heeft wel een mooie dial alleen datum even weghalen.

Ik voel nattigheid. :sweat_smile:

2 likes

ik vind de renders van monochrome mooier…

2 likes

+1