Blancpain x Swatch

Hier nog een Japanse leak via Twitter

https://twitter.com/sekanichi__/status/1699472197390327862?t=lCYlDRrZuQcWzDTnEiE1TQ&s=19

Laatste pagina even door Google Translate gehaald:

System51 uurwerk wordt hierin bevestigd samen met gebruik voor onder water (duiken) als ik het goed begrijp. En een behuizing bestaande uit 2/3e Semilac en 1/3e ricinusolie :sweat_smile:?

1 like

Ik wil deze !!!

2 likes

Echt? En ik maar denken dat horloge liefhebbers ook petrolheads waren. Duidelijk niet allemaal dus.

Wist ik stiekum al, aangezien er genoeg forummers met Tesla’s ed rijden. Dan moet je wel een hekel aan auto’s hebben :joy:

Oei, ik zal wel weer overdonderd worden met commentaar. Geintje hoor :grin:

4 likes

Iemand die weet of er al een gele doos bij 1 van de Nederlandse Swatch winkels staat?

300ft?

Edit: betere kwaliteit hier. 91 hele meters en niet verder!

5 likes

55m 300ft: Hele kleine voetjes. Waarschijnlijk Chinese :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Als ze er zo echt uit komen te zien, is het serieus het overwegen waard.

2 likes

Maar tegen welk prijskaartje. Ik gok minimaal toch wel een euro of €400,-. €350 zou mooi zijn.

Ik wil ze allemaal. Heel tof gedaan.
De ATLANTIC het meest :+1:

Die monochrome zijn trouwens geen renders, dat zijn echte BP’s met hier en daar wat PS en andere kleur trekken.

2 likes

Vind ik nog acceptabel, mits de kwaliteit beter is dan die van de kleurafgevende, pusher-afbrekende MoonSwatch…

1 like

Vrij heftige kleuren. Ik mis wat plaine jane kleuren.

1 like

Eens. Misschien ligt het nog wel hoger door de waterdichtheid, uurwerk + omdat ze het simpelweg kunnen en durven te vragen.

Tijd voor een prijs gok polletje?

Prijspolletje
  • €350-€450
  • €450-€550
  • €550-€650
  • €650-

0 stemmers

1 like

Dat is waar. Anderzijds; het is en blijft een Swatch.

3 likes

Ah, moeilijke vertaling voor biokeramiek met 1/3e castorbonen.

1 like

Gewoon volhouden! :joy:

1 like

En waar denk je dat castorolie vandaan komt?

Anders gezegd: castorolie zonder de bonen?

2 likes

Castorbonenolie

Het schroot dat na persing van de castorboon overblijft, is megagiftig. Er zit ricine in.

1 like

Nice!

De Atlantic zal wel de hit worden maar dat datumvenster. :expressionless: Geef mij maar de Antarctic met zijn cleane look.

1 like

Ik zou 350-400 euro fair vinden. Max 450 euro. Alles daar boven zou ik niet gerechtvaardigd vinden.

1 like