€ 380 zou het worden.
Morgen pub. in de grote kranten. Geen idee of ook in de Benelux maar FR en DE is geconfirmeerd. FAZ en Le Figaro.
Zou een nette prijs zijn. Daarvoor wil ik er wel een.
Stuk voor stuk heel nice!
Ik ben aan boord. Twijfel nog of ik echt alleen voor de looks ga of ook voor het ‘verhaal’ (een oceaan waar ik wat mee heb)…
Maar 50 fathoms is 91 meter, en 300 feet, dus dat klopt wel.
Stel, je maakt iets van sojaolie, is het dan gemaakt van sojabonen of van sojaolie?
Stel je rijdt op benzine, rij je dan op benzine of op ruwe olie?
Stel je maakt iets van castorolie, maak je dan iets van castorolie of van castorbonen…?
System 50 volgens de tekst. Als het dan echt een onservicebare automaat is is ie imo veels te duur.
Volgens mij heeft forumlid @Scudo wel een vergelijkbare System 51 en als ik het me goed herinner meldde hij ooit dat die wel te servicen is.
Dus @Scudo, kassa 4 aub!
Op de Moonswatches gaf Swatch dacht ik levenslang garantie op batterij wissels, plexiglas (indien gebroken) en kapotte pushers.
Zou dat mss dan ook voor deze automaat gaan gelden?
Ben benieuwd!
Stel je maakt iets van castorbonen en de ricinehoudende restanten blijven over…
Is dat dan goed voor ons milieu?
Moderne automaten van Tissot en Seiko kunnen in theorie wel geserviced worden (leuk voor als je het zelf kan), maar uurwerken worden in praktijk door hen zelf al snel vervangen. Kosten van de horloge maker wegen niet op om meteen het uurwerk te swappen. Ik denk dat dit het lot is van een moderne automaat onder de 1000 euro.
Scudo/Peter zou dat denk ik idd zelf kunnen, want hij repareert/serviced zelfs penankers.
Hij zal zich morgen wel melden hier.
Geen idee; ik stopte het vroeger in m’n brommer. Maar daar ging het niet over toch? Het ging over waar Bioceramic van gemaakt was, en jij zei van castorbonen…
Arctic Tot zaterdag!
Alle info dus op de Swatch site:
https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-scuba-fifty-fathoms.html
In NL dus idd alleen te koop in Amsterdam, nieuwe winkel PC Hooftstraat.
€390,-
Ik vond de moonswatch beter geslaagd, maar dit is ook gewoon weer heel leuk!