Blancpain x Swatch

Wat dragen wij vandaag de aankomende weken:

10 likes

Toch net een beetje veel voor iets wat voornamelijk (voor mij dan) een hebbeding is. Er is niet een variant die ik echt heel mooi vind en vaak zou dragen.

2 likes

Wow!! Die Antarctic is echt heel vet!

4 likes

Geen limited edition. Pak de slaapzak voor vrijdag-op-zaterdagnacht maar weer in.

3 likes

Dat was de Moonswatch ook niet

1 like

Net als de moonswatch :wink:

Blauw en wit zijn geinig maar om hier nou voor in de rij te gaan staan… Wel benieuwd hoe deze wordt ontvangen, of er wederom sprake is van een hype.

Voor mij net als de moonswatch een leuk hebbeding.

Gr, Vigorelli

1 like

Vind de witte en beige wel gaaf, zeker door het oude lettertype wat ze gebruiken. Denk dat die er sowieso komen, maar weet niet of ik weer in de rij ga staan. PC Hooft zit wellicht wel wat prettiger dan de Kalverstraat :joy:

1 like

Ik moet heel eerlijk zijn. Was er eerder negatief over. Maar vind dit wel al een hele flinke verbetering hij is waterdicht tot 91m dus je kan er mee zwemmen. En Bioceramic wat een nieuw matieraal is. En gewoon de originelle fifty fathoms is ook wel heel erg gaaf.

Welke neem ik mee op zaterdag :thinking:

• Arctic
  • Antarctic

0 stemmers

3 likes

Volgende word Breguet x Swatch
en dan denk ik de
Classique

1 like

Poeh, ook geweldig natuurlijk!

1 like

Zien er tod uit, en ook nog eens saffierglas.

Zou er in de toekomst ook een Swolex worden gemaakt? De Swolex Swubmariner…

4 likes

5 likes

En nog een foto van de achterkant

Staan allemaal exotische naaktslakken op

13 likes

Hahahaha alsof jij je daar druk om maakt! Deze is echt hilarisch, Bernard! :joy:

1 like

Geweldige kleuren. Ik ben zo vd partij. Niet zaterdag want kater maar hier komen er min drie beginnende bij die oranje

2 likes

Lichtgevende lunette

10 likes

Wàt zijn ze lekker !!!
Ook gelijk zin in het origineel nu.
Blancpain moet deze vijf castoroliedingen in een leuke box meegeven als je een echte koopt!

2 likes

Ah cool.

Die grijze en oranje zijn zonder datum!

Die blauwe op een zwarte tropic en hop.

1 like