Blancpain x Swatch

voor 1/3e: ja.
Dat die bonen bewerkt zijn doet daar niet aan af.

2 likes

Spijtig dat ze allemaal zo opvallend zijn qua kleur. Diep in de 5 oceanen is het gewoon pikzwart hoor… dus een mooie volledig zwarte plaat had niet misstaan imo.

1 like

Leuk, de witte is ook echt mooi. Maar ik zou geen 400 voor een swatch neertellen……

Ik ben benieuwd of iets hogere prijs wel weer iets meer drempel is voor de groep flippers die het vorige keer aan trok. En of ze de productie al wat meer op volle toeren hebben laten draaien voor de release.

Hartstikke leuk, maar persoonlijk doet het me helemaal niets, net als de moonswatch. Ik zou niet weten wanneer ik dat zou gaan dragen.

5 likes

Ik twijfel… aan de ene kant vind ik de witte en de blauwe erg mooi… aan de andere kant vind ik het ook een soort speelgoedhorloges…

Dan toch wellicht liever even doorsparen voor de nieuwe hydroconquest (waarover ik trouwens verassend weinig hoor)… voor die laatste zal ik trouwens ook niet de nu gevraagde ruim 3k gaan neerleggen…

2 likes

Leuk om te zien maar nee …

Ja dat gaat ik ook wel mooi gevonden. Maar Swatch is altijd een van de vrolijke kleurtjes.

Hodinkee heeft trouwens de primeur met bewegende beelden.

7 likes

Ik vind hem heel cool!
Zal wel weer net zo limited zijn als de MoonSwatch

3 likes

Smaken verschillen gelukkig. Dit soort prullaria voelt voor mij toch een beetje alsof ze een drol lekker proberen te maken met een beetje geschaafde truffel.

6 likes

Wat een feest , nu zien we niet alleen volwassen mannen lopen met plastic Speedmasters maar nu ook met plastic Blancpain …

4 likes

De groene vind ik het leukst. Maar ik voel toch niet direct een ‘havetobuy’-urge. :man_shrugging:

5 likes

Dat wordt weer een feestje zaterdag aldaar :joy:

Zoals ik eerder ook al zei…superleuke ontwikkeling in horlogeland wat Swatch doet.

En nu geduldig een jaartje oid wachten totdat ze normaal beschikbaar worden…:sunglasses: De Antarctic is mijn favoriet.

4 likes

Productie proces met een hippe beat

1 like

Bijzonder dat het marketingapparaat van Swatch niet met een pakkende naam is gekomen. De MoonSwatch deed het wel goed vond ik.

Deze doet het niet zo voor mij. Misschien de Antarctic. Liever nog een Mercury MoonSwatch eigenlijk.

Even een poll voor de HF marketingdeskundigen.

De verkopen van het merk Blancpain gaan:

• STIJGEN
  • DALEN
  • GEEN VERSCHIL MET GISTEREN

0 stemmers

Idd. OceanSwatch dan maar?

2 likes

Hoe is dat inmiddels met de Moonswatch? Nog steeds niet goed verkrijgbaar meende ik hier en daar te lezen. Of valt dat mee?

1 like

Swatchpain

15 likes

Ik heb de Moon variant 3 weken geleden nog gekocht. :wink:

Een stalen kast is ook maar een omgesmolten bonkje ijzererts.
Wellicht gaan ze dan ook iets te veel lijken op het origineel. Krijg je een soort slechte hommage/replica horloges.

1 like