Blancpain x Swatch

400 voor een stukje plastic… :sweat_smile: ik koop wel een mooie Seiko van dat geld! Ik vind het net kinderhorloges.

3 likes

Castorbonen lees ik net.

Mannen blijven kinderen :blush:

Smaken verschillen! Het is alleen niet mijn ding. Ik hou van staal! Titanium en goud zijn ook prima op z’n tijd. Beetje gewicht op de pols.

Hodinkee was er vroeg bij.

Hier zijn de allemaal te zien!

4 likes

Geen verschil met gisteren? :thinking:

Is dat dan met of zonder deze:

:joy:

1 like

19 januari staat omcirkeld in mijn agenda!

:rofl:

Toch liever een MK II of Tornek Rayville

1 like

Wat is er dan?

Hetzelfde :green_heart:.
Leuk groen horloge, werkende duikbezel en automatisch uurwerk. Ik vind het een mooie prestatie en best aantrekkelijk.
Het blijft voor mij een plastic ding en ik betwijfel ik daar aan zou kunnen wennen.

Precies dit :point_up:t2:

Precies dit :point_up:t2:

2 likes

image

Op dit soort foto’s wel heel erg Flik Flak :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ziet er qua afwerking niet slecht uit.

De groene spreekt mij het minste aan. De blauwe het meest. Daarna denk ik de versies zonder datum zandkleur en wit.

8 likes

Not bad. Not bad at all.

Volgens Hodinkee 120 klik bezel met een goede kwaliteit. Beter dan je zou verwachten.

Betekent de release van Blancpain dat de verkoop van de MoonSwatch is gestopt? Discontinued?

1 like

En 91m waterbestendig, kun je er daadwerkelijk zorgeloos mee in het water ploeteren.
Al zal voor die prijs een G-Shock of Seiko 5 toch wat degelijker zijn, deze zijn leuk om te zien in het water.

En lekker dat die blijft drijven, mocht hij van je pols glijden. :v:

1 like

Opvallend dat er hier nog geen commentaar over de uitvoering van de gestreepte nato banden is te lezen. De doornsluiting is gelukkig demontabel :slightly_smiling_face:

Staan nog wel op de site. Dus denk niet uit productie gehaald.

https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch.html

Blancpain x Swatch alleen te koop in Nederland bij Swatch winkel PC Hooftstraat. Zal dus waarschijnlijk nog lastiger worden om te pakken te krijgen dan de Moonswatches.

Yes :+1:

1 like