helaas geen 40mm voor mijn 16cm polsje
Same here.
En 14,4mm dik, de nato tussen de kast en pols niet meegerekendâŠ
Tja als voormalig drager van de FF en huidig drager van de Bathyscaphe weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet vinden eerlijk gezegd. In ieder geval had die naaktslak op de achterzijde voor mij niet gehoeven. Voor nu zeg ik; Wel een grappig ding om eens te gaan bepotelen in het eggie. Maar nothing beats this;
Amen.
Het was niet Omega dat het deed, het is niet BP dat het doet, het is de Swatch Group die het doet.
Beide zijn prachtig. Wat is de maatvoering?
Vraag me af wat het gaat doen met de flipperaars. Zal wel weer een hele meute âhorloge liefhebbersâ in de rij gaan staan. Die dan wel of niet vriendelijk verzoeken of ze je plek in de rij mogen in nemen.
Ja zal wel weer een drama worden. 09 september de dag dat de PC Hooftstraat veranderde in een oorlogsgebied.
Thenks! 45 en 38 mm
âWel grappigâ inderdaad. Je zult je Blancpain maar omhebben die voorheen enkel alleen door liefhebbers herkend zou worden. En vervolgens door van die hype jongetjes gecomplimenteerd worden dat je een mooie Swatch om hebt en hoe je daar aan gekomen bent.
Check eens die Breitling endurance pro dik 2k voor plastic meuk.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Dit zal wel lopen hoor. Vooral die beige/oranje en witte.
Helemaal mee eens. Een van de mooiste duikers. Maar de swatch versie is beter draagbaar dan de Blancpain versies met 45mm, 43mm of 38mm
Hoop echt dat Blancpain een non limited 40/41mm uitbrengt
En marktplaatsâŠ
Ik gok 1000+ voor de eerste modellen, zaterdag gelijk online
Mehh ik weet het niet. Vind de renders van fratello mooier dan het uiteindelijke ontwerp, en 400 is net teveel voor zoân geintje.
In de rij staan doe ik sowieso niet meer na dat debacle van de vorige keerđ„Č
De Swatch variant is 42mm versus de real deal in 45mm. Dat deze Swatch variant beter draagbaar is als de 38mm Bathyscaphe bestrijd ik
Marketingtechnisch een hele goede zet. Zure reacties hierover op het HF. Zelfs oa dat een Moonswatch drager âZonder persoonlijkheidâ zou zijn âen erbij wil horenâ . Heerlijk ongenuanceerd. Koop wat je mooi vindt, dus ook de Blancpain x Swatch en geef niet af op anderen. Als ik een BP FF zou hebben zou ik er zeker een Blancpain x Swatch bij willen hebben
.
So true.
En andersom?
Als je een swatch BP hebt wil je dan ook de real deal?
Waarom 45 millimeter? Daarin snap ik Blancpain echt niet. Vroeger hadden ze toch ook gewoon 37-40mm horlogekasten?
Of draagt die 45mm zoveel kleiner dan doet vermoeden?
Ja denk dat er ook weer heel veel aasgieren op af zullen komen. Met de Moonswatch was niet normaal wereldwijd. Bestorming van winkels, vechtpartijen, verdrukkingen.