Blancpain x Swatch

Hoe zit het met de pushpins? Het lijkt wel een soort inbusboutje?

3 likes

Andersom ook.

Ik vind het leuk om er een te hebben maar ik ga hier echt niet voor naar Amsterdam om in een rij te staan en ik ga er ook echt geen “premium” voor betalen bij de gelukszoekers :zipper_mouth_face:

2 likes

Die Bathyscaphe is zoveel mooier dan zo’n FF. Een FF vind ik echt een van de lelijkste kastvormen ooit hebben. Jammer dat ze die Bathyscaphe kastvorm niet gebruikt hebben voor die Swatch. Wellicht vonden ze de vorm wat minder onderscheidend in die opvallende kleuren.

1 like

Ja behalve als je een Apple Watch draagt. Want dat is geen horloge natuurlijk.

2 likes

Daar ben ik het volkomen mee eens.

:grin:

2 likes

Niets mis mee😁

14 likes

Die snap ik maar de 38mm vind ik dan weer veel te klein. Heb hem een paar keer omgehad.

1 like

Ik denk dat 2024 een uitstekend jaar gaat zijn voor Blancpain om iets totaal nieuws te releasen. Sportief, 39mm, staal.

3 likes

Lijkt mij fixed lugs

Hier heb ik wel €390 voor over

2 likes

1 like

ik denk het ook wel, maar alleen levering PCH straat is wel een kleine belemmering

Ik vind de witte wel wat hebben, maar niet 400 euro leuk…

1 like

Benieuwd of de voorraad toereikend is :smirk:

Die witte en blauwe zijn wel leuk, snel op een zwarte tropic slingeren en de laatste zomerse dagen meepikken met korte mouwen. Maar ik ga mezelf niet laten afleiden van het doel, een Oris Rectangular, voor dit horloge. Al sluit ik niet uitdat ik ooit toehap, anderzijds voor 60€ meer heb je een Timex GG S1. Dat zou ik dan toch eerder doen denk ik.

Gewoon binnenlopen en meenemen?

1 like

Er zijn drilled lugs dus je kan er iets anders opzetten.

Ik vind ze tof.
MAAR niet 400 euro tof. Voor dat geld kan ik me niet verzoenen met een plastic kastje en een wegwerp-uurwerk. Voor dat geld koop je dezer dagen een leuke stalen Seiko, Baltic, Unimatic.

Deze missen de x-factor die de Moonswatch wel had vanwege de Speedmaster affiliatie. Ik ga zeker niet aanschuiven.

6 likes