Valt mee, hier kun je tenminste voor de deur parkeren
Fascinerend fenomeen! Iets in mij zegt dat ik er wel eentje ga proberen als de hysterie uit de markt is.
Ik vind ze eigenlijk geweldig, maar ik duik dan ook en extreem fan van het kleine spul onderwater.
Maar het verschil tussen een gewone systeem 51 in deze vind ik wel erg veel.
390-155=235
Voor het verschil ā¬235 kun je alweer bijna een Moonswatch voor.
Moet zeggen dat ik ze wel tof vind. Of ze ook de moonswatch āvibeā krijgen valt nog te bezien. Mocht dat zo zijn zullen er nog wel meer collabs volgen
51 Fathoms. Vanwege het Sistem51 uurwerk?
Persoonlijk welkom, ben benieuwd.
Eens, vind ze ook tof, maar net niet tof genoeg.
Voor 400 Euro koop je een toffere vintage Tissot. Weet wel wat het gaat worden
het original is prachtig maar onmogelijk om normaal te kopen en gaat waarschijnlijk nu in prijs nog wel stijgen.
Dit zou oprecht wel tof zijn!
Ik vind deze echt heel cool.
Zou best weer hier voor willen gaan zitten.
Alleen ben bang voor nog meer chaos dan vorige keer, omdat er nu maar 1 winkel is. š«£
eigelijk vind ik ze allemaal wat hebben. bij de moonswatch is met wachten het me ook gelukt er een te bemachtigen. Dus dat wordt mn strategie nu ook maar weer. Hoewel PCH voor mij wel een uitdaging is.
Ik vermoed dat dat wel mee gaat vallen omdat de naam Omega bij het āgrote publiekā toch iets meer teweeg brengt dan de naam Blancpain.
Wat een reacties alweer.
Het valt mij niet volledig tegen en ook niet volledig mee.
Ben blij met een mechanisch uurwerk, want dat is een step up ten opzichte van de moonswatch. Jammer dat er zo veel felle kleurtjes zijn. En dat bioceramic weet ik ook niet helemaal.
Was er een zwarte versie zonder datum in het metaal voor een hoger bedrag, dan stond ik zaterdag vroeg in de rijā¦
de kleurtjes maakt het ook wel weer de swatch inbreng . wel lachen eigelijk, maar lachen voor 400 euro is wel een dingetje wellicht
Ja die heb je , das een gewone FF
Kost wel een beetje meer maar goed. Heb je wel wat
Iemand enig idee van dit uurwerk wat de power reserve is? Ik ga er niet vanuit dat hier een handopwindmechanisme op zit⦠Lijkt mij daarmee een horloge dat, indien het niet elke dag gedragen wordt, steevast stilstaat wanner je m eens om wilt doen⦠Bij normaal gebruik (ik heb een kantoorbaan dus echt veel bewegen doe ik niet onder werktijd) kan het al een probleem zijn (in mijn ervaring) om een (ander) horloge puur door beweging voldoende āpowerā te geven om het te redden tot de volgende ochtend
Internet zegt 90 uur
Een gewone Sistem51 begint bij 155 euro, je betaalt dus meer dan drie keer de normale prijs. Het is grappig maar, nee dank jeā¦