Blancpain x Swatch

En ook geen paar honderd euro :grin:

Echt? Draag je ze ook regelmatig? Toen ik vroeger iedere dag een Swatch droeg, moest er toch iedere twee jaar ofzo een nieuwe komen. Vaak vochtschade (met name in Swatch Skin) of die ‘lugs’ braken af.

Niets mis met Swatch verder, maar met dagelijks gebruik niet gemaakt voor het leven.

3 likes

F’ it. Waar ze ook mee komen, het is toch wel weer een hele mooie move dit. “Lovers” en “haters” staan toch weer hand in hand af te wachten :grimacing:

5 likes

Bron Reddit

17 likes

Ik zeg Photoshop.

4 likes

Is sistem51 een automatisch uurwerk van Swatch?

2 likes

5 likes

Een automatisch uurwerk dus. Sistem51 Fathoms. Klinkt wel plausibel. Beetje zo’n zelfde woordgrap als Moonswatch.

6 likes

Wat zal de listprijs worden? 350-450 euro?

Al het geraas en getier van sommige mensen die WEL de 5x modaal hebben om schouderophalend een BP te kopen is weer een beetje jammer. Ik heb uiteindelijk zelf geen Moonswatch gekocht omdat ik het toch geen aanvulling vind op mijn Moonwatch, maar als iemand een lookalike - die juridisch geen nepper is want uit hetzelfde overkoepelende concern - wil hebben, who cares?

Ik blijf de nieuwkomer met aandacht volgen, hoewel ik deze waarschijnlijk ook niet zal kopen. Live and let live. :man_shrugging:

32 likes

Ik weet niet of deze echt is, bij de moonswatch is ervoor gekozen om omega boven aan te zetten en eronder Swatch. In deze render staat Swatch bovenaan en daaronder blancpain.

Is inderdaad door iemand zelf in elkaar geknutseld. Maar wel leuk geprobeerd! Over een weekje zullen we het weten

Benieuwd of Swatch Utrecht al omgebouwd is naar premium winkel tbv de (MoonSwatch) verkoop?

1 like

Hoe doen ze dat dan? Tapijt in plaats van die gietvloer? Spotjes in plaats van die TL-verlichting?

3 likes

Goede vraag :joy: maar dacht hier te lezen dat ze gingen verbouwen

Bioceramische toonbank in plaats van plastiek.

Niet te lang op leunen of je pakt een kleurtje.

5 likes

Zie het zo snel nergens staan dus vandaar de check, waar komt die prijs van 250 euro vandaan?

Ongeveer de prijs van de plastieken omega’s.
Deze gaat wel duurder zijn als hij mechanisch is.

Dat bedoelde ik eigenlijk. :joy:

wordt dit dan de BlancPain x Swatch Fifty Feathers want dieper zal die niet kunnen. Maar ben wel benieuwd naar het design

1 like

Gaat het niet gewoon een Swatch seamaster zijn??

1 like

Afbeelding heeft wel een sterke gelijkenis met de kroon van een Blancpain;

8 likes