Dit ja.
Zelf vind ik het een briljant idee
Dit ja.
Zelf vind ik het een briljant idee
Gaan mensen er dan mee lopen en doen alsof het een blancpain is?
Waarschijnlijk wel, net als er ook mensen met een Moonswatch rondlopen die doen alsof het een echte Omega is.
In tegenstelling tot velen hier lijkt het mij een toffe samenwerking. Blancpain is een prachtig ondergewaardeerd merk met mooie designs, waarvan de Fifty Fathoms (de moeder der duikers) iconisch is. Het design kunnen bemachtigen voor een meer betaalbare prijs is in mijn optiek dan ook top. Uiteraard niet met dé materialen, maar dat geeft dan weer een doel om voor te sparen.
Of ik de Blancpain x Swatch zelf zou halen weet ik niet, maar ik zou âm zeker waarderen in het straatbeeld.
Het is een echte omega en een een echte Swatch. Maar alleen zo samen
Ik wacht het gewoon even af. Is het een leuk hebbedingetje dan ga ik zeker even kijken. Ik verwacht alleen niet dat hiermee mijn wens om nog eens een FF te bezitten in vervulling kan gaan.
Waar een wil isâŠ
Het is een swatch die de styling van een omega gebruikt.
Als je een plastic swatch zou uitrusten met een omega uurwerk, de kast van metaal maakt met de zelfde afwerking als omega, met dito prijs, dan zou het horloge meer omega zijn dan swatch.
Das met de moonwatch het zelfde, maar exact om gekeerd
Er staat toch echt omega op, hoe je het went of keert.
En Swatch, dat staat er ook op âŠâŠ
Maakt niet uit verder, het is geniaal als je kijkt hoeveel verkeer het genereert en hoeveel animo voor horloges . In GenĂšve zag je veel dure merken om de pols en onwijs veel omega x Swatch
Geloof wat je zelf wil, het is geen omega. Het is een swatch die de styling van zân zuster bedrijf omega gebruikt, en daar ook de naam van mag gebruiken om credits te geven aan het ontwerp.
Nogmaals mij maakt het verder niet uit. Prachtig toch al die discussies wat Swatch hiermee bewerkstelligt.
Ze staan wel in de spotlight ja. Marketing technisch is het natuurlijk geweldig voor Swatch. Die harkt bakken met geld binnen van mensen die hem kopen voor erbij, en mensen die een omega te duur vinden.
Zie ik het goed: hebben het lume en de bioceramic case dezelfde kleur?
Vraag mij af hoe ze eventuele kleuren combinaties willen gaan implementeren. Bij de Moonswatches konden ze de brug slaan maar de planeten. Die vlieger zal bij de Fifty Fathoms niet op gaanâŠ
Verschillende zeeën ofzo ?
Ja dat zou nog wel een leuke zijn inderdaad
7 varianten dan, want 7 zeeën/oceanen?
Blancpain x Swatch Sistem51 Fathoms Seven Seas?
Ik wacht vol spanning af om dan paar maanden te wachten tot de rush ervan af is. Zo heb ik ook de mars bemachtigd
Nou en. Boeien. Gewoon een leuk horloge voor een groot publiek dat nu met Omega in aanraking komt.
Super initiatief!
Mits iedereen een Blancpain wiltâŠ
Dat is geen moonwatch hĂš.
Denk dat niet horloge liefhebbers er niet zo een fuzz mee hebben. Zo een fifty fathoms zegt de meeste mensen helemaal niks.
Omega speedmaster is natuurlijk al decennia een icoon.