Blancpain x Swatch

Ik zit met trouwens nog wel af te vragen waarom deze teaser specifiek in een Duitse krant is gezet… kroontje lijkt ook een tikkeltje op een SeaQ (maar overduidelijker een FF). Glashutte valt ook weer onder Swatch… Achja. Misschien is uiteindelijk wel gewoon een Seamaster. Leuk dat speculeren :clown_face:

Mijn Duits is redelijk. Maar dit kan ik toch niet lezen :joy:

4 likes

Deze reclame stond in meer kranten. Ik zag hem ook staan in een Nederlandse krant namelijk het Financiële Dagblad.

Toch wel een bijzondere AD want 99% zal bij God niet weten waar dit over gaat denk ik. :joy:

2 likes

Oh ja. Vrijdag inderdaad

4 likes

Als ze hier net als met de Moonswatch een mega groot bereik gaan creëren, en veel mensen lekker maken voor The real deal. Waar zullen we prijstechnisch dan staan over zeg een 10 jaar als de originele Speedmasters nu al 7k kosten.?

1 like

Stond ook in the New York times.

1 like

Ik ben heel benieuwd. Had eigenlijk gedacht dat ze als volgende een ander Omega model zouden nemen maar nu gaan ze dus de andere merken can de groep langs. :money_mouth_face:

1 like

Ik vind een Blancpain Fifty Fathoms er mooi maar waarom die dingen in staal voor 13 tot of zelfs over 20 duizend euro gaan is voor mij een raadsel.

1 like

De Omega x Swatch Planet Plastic Ocean zou ook leuk zijn geweest.

2 likes

Toch jammer dat de FF niet bekender is bij een grotere groep horlogeliefhebbers.
Mijn 40 mm FF werd aangezien voor een Omega Seamaster :smirk:
Blancpain kan wel een marketingboost gebruiken, welk welbekend merk anders dan Swatch kan dat voor elkaar krijgen met deze collaboratie.

7 likes

Ai, dat waren geen kenners… Overigens valt geen enkel horloge tegenwoordig op bij buitenstaanders die meestal met een Apple Watch, een Garmin of een shitter lopen.
Ik geniet er enkel zelf van.

1 like

Daar ben ik het helemaal mee eens. Men was net zo sceptisch over de Omega x Swatch samenwerking en het zou het merk Omega en de Speedmaster als icoon naar beneden halen. Vooralsnog is dat niet het geval. De Moonswatches hebben de horloge wereld door elkaar geschut en de Speedmaster verkopen zijn nog nooit zo hoog geweest. Denk dat dit bij Blancpain ook het geval zal zijn. In het begin zal er een hoop hypebeast Sneaker volk op afkomen om ze voor maximale winst door te stoten.

6 likes

Dat ware leuke voorspellingen inderdaad. :slightly_smiling_face:
Als het met Blancpain ook zo gaat…

Dan hebben ze het inderdaad toch wereldwijd aangevlogen. Zal flink wat marketing money ingepompt worden dus. 3 2 1… New hype incoming

1 like

En nu? 9 september is de grote dag?

Ik lig voor de deur dan

2 likes

Iemand opent een topic over een mogelijk/waarschijnlijk vervolg op de Moonswatch maar nu met Blancpain.

Waarom gaat het halve topic nu weer over Rolex?

1 like

Leuk een knalrode bb ff x swatch :joy:

Het voelt toch een beetje als een ICEwatch. :joy:

Zonder dollen als het een mooi horloge is zal die inderdaad ook weer over de toonbank vliegen.

1 like

Dit vond ik wel een hele fraaie hoor! Stond tekoop bij Bulang. Ik had moeten toehappen…🥲

16 likes

Hier zie je ook mooi waar de moderne Bathyscaphe zijn prachtige kast aan te danken heeft. :heart_eyes:

1 like