Geen idee! Met dat soort vragen houd ik me ook niet bezig. Ik ben meer van: Het is wat het is, en dat is oké voor je of niet.
Ik mijn horlogereis tot nu toe heb ik, in ieder geval, 1 ding geleerd en dat is dat je niet moet laten leiden door de theoretische maatvoering. Het is een leuke richting maar het ontwerp van de kast in combinatie met de lugs kan maken dat een horloge toch prima draagt. Neem niet weg dat de FF een groot horloge is! Maar mijn Endurance Pro met zijn 44mm draagt groter door zijn wat meer uitstekende lugs.
Ik ben blij dat ze niet de bathy 38mm als ‘basis’ hebben genomen.
Deze FF ‘clone’ lijkt me nog wel grappig om te bezitten (45mm FF echt te groot voor me helaas). Als toekomstige eigenaar van een BS 38mm had ik zon plastic gehyped ding niet tof gevonden waar iedereen mee loopt straks.
Inderdaad, ik heb een 43,2 mm van GO en die lijken op mijn pols dezelfde maat te hebben.
Echt, hier (BE) is BP niet zomaar te passen. Er zijn maar weinig Ad’s. Dus eigenlijk al die jaren ook nooit moeite voor gedaan om te passen. Nam toch aan ‘veel te groot’.
2 jaar terug per toeval voor de eerste keer gepast en wat was ik verbaasd. We waren er met heel het gezin en iedereen vond het mooi passen. En als ze zoiets zeggen dan ben ik vertrokken he, een jaar later dus gekocht…nooit gedacht dat ik 45 zo comfy kon dragen
Niet dat ik daar op zit te wachten maar het is inderdaad zo dat BP geen model heeft om in de Royal Oak/Nautilus/Overseas/Ingénieur/Laureato vijver te vissen