Blancpain x Swatch

Dom puur saai plastic ok.
De Breitling is dat iig zeker niet, Das een ander goedje wat we dan maar even voor t gemak plastic noemen.

Rag de mijne best behoorlijk af al heel wat jaartjes, t plastic goedje vind het allemaal niet erg.

Plastic als zijnde een samengeperste Jumbo boodschappen tas lijkt mij ook een slecht plan om daar een horloge van te bouwen.
Blijft zeker niet mooi/goed naarmate de jaren van ontberingen voorbij tikken.

1 like

Ja dat zei je al :joy:

Met met een piepklein tentje richting Kalverstraat gegaan. Kom ik daar badend in het zweet aan staan er gewoon al een hele groep anderen. Nu maar even wat op voor slapen.

2 likes

al voor zaterdag :flushed:

Dan kom je van een koude kermis thuis. Zou ook niet in de koopgoot in Rotterdam je tent opzetten.

We zijn inmiddels onderweg. We marchanderen en roepen leuzen.

4 likes

Ik vind ze er best aardig uit zien op de foto’s.

1 like

Ik denk dat door de lancering van de Blancpain x Swatch dit Blancpain geen windeieren zal leggen. Blancpain zal hierdoor bekender worden bij het grote publiek. Dan zal er in het sportsegment ook iets van het marktaandeel van Rolex afgesnoept kunnen worden. Bovendien zijn de Subs ed toch alleen maar in het grijze circuit te krijgen maar dat terzijde. Verder vind ik Blancpain niet echt een nichemerk. Dan denk ik eerder aan nog veel duurdere merken als FP journe, De Bethune of Gronefeld. Ik hoop voor je dat er toch nog een Blancpain x Swatch met zwarte kast zal uitkomen :slightly_smiling_face:.

1 like

Oh ik vind het ook niet altijd meuk hoor. Was meer in de woorden van @NSFW

Ik vind die Breitling best tof.

1 like

Ik ook, maar dit voel ik dan ook wel weer:

Daar hoef je trouwens niet eens horlogeliefhebber voor te zijn. Wegwerpproducten zijn gewoon shit.

Maar ach. Deze horloges zullen er waarschijnlijk goed in slagen om Blancpain voor een groter publiek herkenbaar te maken, en daardoor de flexfactor/begeerlijkheid van Blancpain vergroten. Winst aan alle kanten. En ik denk sowieso dat niet de levensduur van het uurwerk, maar het voorbijgaan van de hype uiteindelijk gaat beperken hoe lang mensen dit dragen.

je moet in de PC Hooftstraat zijn, niet in de Kalverstraat

1 like

Eens ja, wegwerp producten zijn kut…

1 like

Die op PC Hooft is net nieuw en groter dan die in Kalverstraat.

1 like

Pics or it didn’t happen :upside_down_face:

2 likes

Ik hoop dat Swatch geleerd heeft van de lancering van de Moonswatch en dat ze de productie op volle toeren hebben draaien en overal een beetje een adequate voorraad hebben. Maar ik ben bang dat met slechts 5 varianten ipv 11 en nog minder verkooppunten dan bij de Moonswatch dat deze Swatch Fifty Fathoms nog veel moeilijker te verkrijgen zal zijn dan de Moonswatch. Ik denk dat men blij mag zijn als je überhaupt komend jaar een van de varianten kunt kopen.

1 like

Effing Swatch in de PC.
Het moet niet veel gekker worden.

Met wie ben je aan het onderhandelen :sweat_smile:?

3 likes

Swatch automatic hypetrain :crazy_face:

3 likes

“ had planned to completely take the movement apart, and to write a thorough review on all its merits and outstanding design features, but I’m afraid this is where I have to stop. It’s just too painful. This has to be by far the worst mechanical watch movement I have seen. Pin pallet watches look better on the timegrapher.

Ik sla deze ronde van Swatch even over denk :joy:

1 like

High end Swatchp#rn

4 likes