We proberen de medewerkers te intimideren.
Ik denk dat men bij Swatch dit ook door heeft. WatchChris geeft in deze video aan dat deze Blancpain x Swatch niet bestaat uit één complete kast (zoals de MoonSwatch) en daardoor waarschijnlijk het uurwerk bij problemen er uitgelepeld kan worden en vervangen door een nieuw uurwerk (dus nog steeds niet servicen, maar je bijna €400 kostende meuk hoeft ook de oceaan niet in )
Snob
dat zou wat zijn zeg
Niet zoveel denken ;). Heb zelf alleen niets met een Lamborghini sian. Sowieso niet met uiterst onpraktische sportwagens die meer in de garage staan dan dat je er kilometers mee maakt.
Dat gezegd hebbende zijn er tal van benzine slurpers die mijn ogen doen fonkelen . Als ik geld als water had, kwam er geen sian, maar wel goed gevuld wagenpark
Het was gewoon een erg slechte vergelijking. Tuurlijk zou een echte bathyscape mij meer bekoren dan deze swatch editie. Maar voor de meerprijs van een bathyscape zou zon swatch mij meer plezier per euro opleveren dan een originele (en al helemaal bij een veel te grote FF).
thanks… wow wow wow wat gaaf
oh dacht dat de rij daar gaat beginnen
yep…
Ik vind ze gaaf! Maar net als met de moonswatch heb ik niet het gevoel dat ik in de rij moet gaan staan.
Zag het filmpje van Watchtime. Lijkt dat de kast idd uit elkaar kan, maar zag aan de andere kant ook geen schroefdraad zitten.
Dank je voor het filmpje. Op basis hiervan vind ik de Antarctic wel de mooiste.
Interessant. Dank je.
Staat er al een rij
Disclaimer: “1 horloge per persoon per winkel en dag vanaf 9 september 2023”
Was nog niks te bekennen haha
F… it, we zitten vlakbij Barcelona, roadtrip!!!
Van de site van Blancpain…
Ergens begin ik toch te twijfelen aan de marketinguitingenvan Blancpain.
Wat denken jullie van de gedachte die een aantal online/youtube reviewers hebben, dat er nog een grijze/zwarte later op het jaar komt, om de hype dan weer op te wekken ?
Misschien dan toch dat het uurwerk vervangbaar zal zijn?