Blancpain x Swatch

In het filmpje van ik dacht Hodinkee wordt gesteld dat die er niet komt

Ik dacht dat er in het Hodinkee filmpje werd vermeld dat er geen kleuren/ kleurcombinaties zullen gebruikt worden die al werden gebruikt bij de MoonSwatches

De verloedering! :joy:

2 likes

Geen gekke dingen gaan roepen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

haha, totdat we het met zekerheid weten, is er de mogelijkheid :slight_smile:
We shall see

1 like

Als andere merken gaan realiseren wat ze misschien mislopen, gaan ze dan straks wellicht ook een IWC Pilot, Tudor bb, Rolex Sub etc in wegwerp- editie voor 250-500 euro aanbieden? Of zijn het vooral ook de Citizen,Seiko etc die hier veel pijn van hebben?

Kan iemand me al vertellen wat het witte materiaal in 't scuba rondje is/waarvoor 't dient?

Doet me denken aan zo een vochtsensor stickertje wat je in electronica vindt, maar dat zal 't vast niet zijn

Denk dat dit m’n favoriete kleur is, jammer dat deze niet die mooiere numerals en markeringen heeft

2 likes

Denk gewoon enkel cosmetisch een design punt van Blancpain:

IMG_4223

3 likes

Ftfy

Aanwezig op FF’s uit het verleden. Of ie echt werkt?

3 likes

Plastic.

Nergens voor. Behoudens bij de allereerste originele versies van de BP FF.

PRECIES:

Dat was het.

2 likes

Ja het gaat tussen die twee “Pool” varianten en de blauwe denk ik.

Ja dit. Voor ‘milspec’ horloges om te checken dat er geen vocht in de kast zat. Maar of deze ook werkt
?

1 like

The Antarctic piece refers to Fifty Fathoms Mil Spec – Military Specification – from 1954, which was linked with the US Navy specification and had a moisture indicator to alert the wearer if any water had gotten into the watch – naturally, a very important feature for a dive watch. In the case of the new Scuba Fifty Fathoms, if water somehow gets inside, the white half moon indicator will turn red, which is a nice touch.

Yes :+1:t2:

3 likes

De verkoopmedewerkster in Bern vertelde mij dat als er water inkomt, dat het rondje grijs kleurt als indicatie dat er water in zit. :slight_smile:

3 likes

Dat is wel heel vet als het functioneel is!

2 likes

Tja
 het als de moonswatch, blijft het toch echt een swatch, ditmaal met een blancpain sausje.

Wel een leuke swatch. Dat dan weer wel.
De Atlantic bevalt me wel. Alhoewel ik denk dat hij te groot is voor mijn dwerg pols

1 like

We delen zeker de mening dat BP een leegte vult die Rolex laat liggen. Zou graag zo’n BP FF willen hebben maar veel te groot voor mij. Naar mijn mening zeker hoogwaardiger dan een Rolex Submariner.

Dank je, dat zie ik uit jouw toetsenbord als een compliment.

Iemand een idee wat de band maat is? 20mm zoals de MoonSwatch?

Ah! Ik ben al een tijdje niet meer in de PCHS geweest. Is dat wat eerst de Tourbillon was?