Blancpain x Swatch

Ik woon zelf al mijn hele leven in Amsterdam Oost, En eerlijk gezegd ik ga ook niet savonds met korte mouwen met me Rolex lopen in de Bijlmer ik weet dat dit horloge sneller herkend word en draag dan lekker wat anders wat niet zo snel herkend word.

Ok daar heb je wel een punt. En Rene is zelf ook niet het meest slimme mannetje wat er rondloopt (ook een ex voetballer toevallig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Denk dat in de zomer met een T-shirt of Polo er ook wel een reëel risico is.

Ik zag een tijdje geleden wel een nette kerel van middelbare leeftijd op een terrasje in de PC Hooftstraat een tafel naast mij zitten met een Richard Mille om zijn pols. Die was beslist niet bang. Je kon het van 10 meter afstand zien dat het om een RM ging.

Ik woon niet in Amsterdam, maar als ik die stad al in moet draag ik ook geen korte mouwen met Rolex. Maar datzelfde geldt voor Rotterdam of Den Haag.

3 likes

Als je het nieuws moet geloven dan weet je inmiddels ook wel waar de term het wilde westen vandaan komt.

2 likes

Yep, meer is de Moonswatch niet waard. Ik heb 'm zelf. De nieuwe BP Swatch automaat mag wel iets extra kosten.

No way Petra! :grin: Een Blancpain quartz kan echt niet :wink:

Ja daar hebben meer Moonswatches last van. Mercurius en Moon zijn heel goed afleesbaar, prima contrast.

1 like

Hoe is het nu met de voorraad en rijen voor de BP Swatch Store? Nog steeds weinig te zien in het wild op HF.

Ah, maar Swatch quartz wel. :slightly_smiling_face: En dat is dit.

Je hebt gelijk, het zou een handopwinder moeten zijn… De MoonSwatch dan.

3 likes

Toevallig liep ik gister de winkel er stond geen rij. En ze hadden ze toen niet op voorraad. Daarna kwamen er een paar gasten die vroegen of ze al weer geleverd waren. En die wouden ze volgens mij puur kopen om door te verkopen.

1 like

Het is uiteraard een Swatch, maar wil niet zeggen dat Blancpain geen eisen mag stellen voor het gebruik van hun naam op de wijzerplaat :wink:
Als je slogan is “Since 1735 there has never been a quartz Blancpain watch. And there never will be” dan lijkt het mij niet raar dat je dat niet te grabbel wilt gooien door een quartz horloge op de markt te laten brengen met jouw merknaam erop :thinking:

2 likes

Voor wie het leuk vindt: hierbij wat foto’s van de advertenties van Swatch in het FD van vorige week (7/9).
Niet zulke hoge kwaliteit als de renders natuurlijk, maar ja… (past wel een beetje bij het topic misschien :zipper_mouth_face:)

8 likes

Als ik de prijzen op MP zie (ja, er zitten een paar volhoudertjes die vast al iets duurs gekocht in verwachting van de vette winsten die ze op de BxS zouden maken :joy::joy:) dan moet je je in A’dam-zuid meer zorgen maken met een BSwatch om je pols dan met een R.

De wereld op zijn kop

2 likes

22 likes

Iets betere kwaliteit :joy: uit het digi-fd!

. . . .

11 likes

Hoppa! Proficiat.

Lang in de rij moeten staan?

2 likes

Nee thuis via internet gereserveerd… tussen de lunch even opgehaald…

Het is dan ook de langekoesterde Flikflak voor mijn dochters verjaardag… en geen blancpain x swatch :crazy_face: :rofl: sorry… kon het niet laten…

52 likes

Hoe dan? Besteld via de swatchshop?
Graag uitleg, of ben ik spuit 11

1 like

Even op de geblurde tekst klikken in mijn berichtje :wink: :laughing:

Gaat dus om een flik flak cherrytastic om precies te zijn :cherries:

5 likes

Tja, ik had niet door dat je bericht kon blurren. Dank voor uitleg. Ik hou t wel op gewoon winkel inlopen en kopen, en geen hype willen volgen……

1 like