Blancpain x Swatch

:joy::grimacing:

16 likes

Ik zie dit echt nog wel gebeuren.
Maar denk dat ze dan de dail ook wel een kleurtje zullen geven.

1 like

Ze denken dat het nep is, net als het bier :sweat_smile::joy::crazy_face:

22 likes

:joy::joy:

3 likes

Zou het dan ook een plof sigaar betreffen? :laughing: :crazy_face: :thinking:

5 likes

Wow! Echt? :open_mouth:

4 likes

Ja echt ik vertelde ze nog dat ik er net 2 had gekocht. en toen zeiden ze wil je ze echt dan nu ook in de winkel verkopen. :rofl:

1 like

Ik vind het best een leuk ding. Maar ik ga er niet voor op een wachtlijst staan. Wordt ook al gehyped.

1 like

Dit is toch super vet! Ben wel benieuwd wat dit doet met de populariteit van de Omega moonswatch.

1 like

Dat het gehypet wordt is niet zo gek, ook dit model stond immers op hypebeast :wink:

2 likes

Ik moet zeggen dat de prijzen op MP (retail x 2) nog meevallen voor deze speelgoedversie van de 50 Pathoms.

Ik zou eerder denken met dat gekwijl van al die kiddos…. Heb je het raam eerst wel afgeveegd voor je met je giechel tegen het raam stond? :scream::sweat_smile:

Als jij 2x retail betaald betaal je zeker 1x teveel.

Zo hard verkopen ze niet.

4 likes

Wat een onzin. Ik loop gerust met een volgouden horloge door het vondelpark.Ik ben niet de enige trouwens.

1 like

200

6 likes

Iemand nog de voorraad gecheckt​:blush::pray:

Nee, dat was te verwachten. Blancpain is natuurlijk lang niet zo bekend als Omega. Het is slim om zo meer aandacht voor Blancpain te krijgen. Ik heb een stalen Sistem51 gehad. Ik moet toegeven dat ik wel vorig jaar in de rij heb gestaan voor een MoonSwatch. Wat een drama, nooit meer. 7u in de rij gestaan voor niks :sob:

1 like

Het bandje wisselen kan denk ik met 2x 0.9mm inbussleutels (1 om los te draaien en 2 om te zorgen dat de andere niet meedraait tijdens het losschroeven).

Of met dit setje Amazon.com

1 like

Hier een filmpje waarin iemand het sistem51 movement open maakt. Wel grappig om te zien :slight_smile:

13 likes

Van de week toch maar even binnenlopen op de PC dan maar…