Blancpain x Swatch

En die familie lid " lekt " gewoon deze informatie met jou…apart

Als dit klopt, is het niet zo netjes van je dat je dit familielid onder de bus gooit op een openbaar forum. Het is namelijk erg makkelijk om te traceren welke afdeling dergelijke info bezit en wie familie in Vlissingen heeft en dus info lekt.

Nu gaat het niet echt over iets belangrijks en zal niet snel iemand dit als waar aannemen of er iets om geven, maar het gaat om het principe.

Dat gezegd hebbende zou een serviceable sistem51 uurwerkje een prettige toevoeging zijn. Ik denk echter dat die er niet zal komen, omdat ik me niet kan voorstellen dat dit economisch rendabel is.

2 likes

Heb je nog meer “scoops”?

9 likes

Scoop. :joy:

Zou dit iets voor jou zijn @Fate_Amenable_To_Change? Of vind je het net als ik ook niks?

2 likes

hiet haalt die hem echt helemaal uit elkaar.

2 likes

Dat kan ik ook.
Maar kan hij daarna weer in elkaar? :thinking:

1 like

nee dat kan die zowiezo niet. dat is het probleem met dit Sistem51 movement.

1 like

Serviceable zal het uurwerk niet worden. Dan is het logischer dat we gewoon een nieuw uurwerk wordt uitgebracht. Wellicht zouden ze wel aan een constructie van de kast kunnen werken die open te maken is waardoor het uurwerk kan worden vervangen. Dat zou een stap in de goede richting zijn.

43 likes

Los van het kastmateriaal… Als ik een grand feu emaille wijzerplaat zie met mooie Breguet numerals en wijzers word ik blij. Als ik het woord Swatch dan op enigerlei wijze in beeld zie verschijnen denk ik “hee, shit, da’s wegwerp rotzooi”.

Leuk voor een tienjarige, zo’n Swatch, het is tenslotte een soort flikflak.

6 likes

Nice!

2 likes

Zo, op MP komt list in zicht… 450 voor een Pacific.

2 likes

Ik wil hem

Go for it

Gaat hard naar beneden in elk geval.

1 like

De meesten hier zeggen steeds dat de BPxS kast dichtgelijmd zit en het horloge daarom weggegooid moet worden als het sistems51 uurwerk het opgeeft. Dit was zo met de plastic Swatches met het Sistems51 uurwerk tot nog toe, maar wat ik van het hier eerder geplaatste filmpje https://youtu.be/m6aD9iwPjhU?si=LCRKqWIT6EvuAmiC op YouTube begrijp is dat het achterdeksel van de BPxS kast wél te verwijderen is. Ik ben nog geen review tegengekomen waaruit zou blijken dat dit voor de nu uitgeleverde modellen (nog) niet het geval zou zijn. Tot het tegendeel bewezen is ga ik er daarom van uit dat het uurwerk niet in een dichtgelijmde kast zit.

4 likes

Ik heb uit eerste hand van de storemanager dat als het uurwerk stuk is, dat het er dan niet uit kan. De kast kan niet open.

Ik was zelf onder de indruk van haar, qua kennis.
(Het is nu een inkopper over haar andere kenmerken, maar dat bedoel ik dus niet in dit geval). Ik neem het dus aan van haar dat dit zo is.

Nog steeds zou ik graag een Artic of een Anartic op termijn graag bemachtigen ook al kan het uurwerk er niet uit.

Ze hadden de gele als showmodel, maar van die uitvoering was ik niet onder de indruk.

5 likes

:rofl:Goede grap, maar nee. IWC is onderdeel van Richemont.

Dit is een koolstofvezel met ceramic kast van een big pilot. De amg g 63. Zou nogal wat zijn als swatch de collabs aanging met Richemont en dit materiaal gebruikt ipv ‘bioceramic’

Bron:

1 like