Blauwe keuzes

Alles kan :grin:

1 like

Gewoon een mooie blauwe duiker altijd goed!

Ook erg tof, maar dan wel de eerste generatie.

1 like

Die wou ik ook bewust, wel de 36mmquartz hier maar een erg mooi model.

9 likes

:wink:

5 likes

Of de carbon

2 likes

Pelagos FXD :grin:

6 likes

Ik ben groot fan van Longines, draag vandaag de ldd maar een andere kleur dan de originele is gewoon niet juist. Verders vind ik het feit dat de 39mm kast niet gepolijst is ook erg jammer.

2 likes

Ik zou zeggen bekijk of pas de nieuwe MarineMaster met ref SJE099 eens.
Geweldig polijstwerk, mooie facet op de wijzers, hele mooie tint wijzerplaat. En niet ‘saai/vlak’ maar door de lijnen gebeurt er nét wat op de wijzerplaat

3 likes

Dit zou mijn keuze zijn!

1 like

Ik zou ook zeggen de aqua terra 38 mm👌

1 like

Ja echt prachtig! Deze zou ik ook ooit nog wel eens willen. Blauw of zwart maakt niet uit. Quartz is ook niet erg: set and forget… ook wel eens handig haha.

Doxa heb ik ook zeker overwogen. Wie weet ooit een keer, maar dan wel de oranje. Die blijf ik het tofst vinden haha. Carbon… ik weet het niet. Ik heb al moeite met het ontbreken van gewicht bij Titanium, laat staan bij Carbon :joy:

Deze heb ik ook zeker overwogen en laatst gepast. Helaas vond ik hem te groot op mijn pols ogen… maar hij blijft zo gaaf!!!

Smaken verschillen :blush: Het oogt minder dressy. De combi van gepolijst en geborsteld vond ik wel stoer. Het neigt meer richting een tool watch en dat sprak me direct aan bij deze LLD.

Ik ken het van de SPB185 die ik heb gehad. De combinatie van de gepolijste en geborstelde delen zijn fantastisch. Dat heeft de LLD ook en sprak me oa om die reden gelijk aan. Dat de wijzerplaat bij de LLD vlakker is, vind ik niet heel erg. Archiefplaatje van mijn oude Seiko dan maar :blush:

8 likes

Sorry, maar de Spb series komt niet in de buurt van de SJE :wink:
Als je eens in de buurt van een dealer ben… echt een aanrader om te bekijken :+1:

Citizen Chronomaster een optie?

1 like

Ja, de allermooiste blauwe, vind ik toch deze.
TAG Heuer Carrera Chronograph - Watch Review By Escapement

TAG Heuer Carrera Chronograph - Steel - 39 mm | TAG Heuer

Dus, budget beetje oprekken ('t blijft toch HF :blush:) en gaan voor deze schoonheid, met in-house uurwerk, met 80u PR, fraai bol saffier, 100m WR en in een mooie 39mm!

11 likes

LLD natuurlijk :sunglasses:

15 likes

Ooooh jaloersmakend mooi! :heart_eyes:

1 like

Doe eens gek :yum:

5 likes

Vind ik juist prettig. Staal moet wel perfect zitten, want te veel gebungel en geschuif vind ik niks.

2 likes

Moet je wel het postuur voor hebben :grin:

Een Globemaster misschien?

11 likes