Hahaha valt best mee, 41mm en 51mm met luggs die naar beneden vallen waardoor het nog kleiner lijkt.
Ook heel gaaf. Die heb ik gezien in Biel bij Omega zelf. Helaas is die iets te veel boven budget…
Oris Big Crown Pointer Date - Calibre 403? Met 120 uur power reserve, da’s praktisch een quartz horloge .
BB58 zonder twijfel. De band van de longines is niet mijn smaak en de butt plug uren wijzer vind ik ook lastig.
BB58 all day everyday! Ik vind de LLD op de foto’s ook mooi, maar algehele bouwkwaliteit viel mij tegen toen ik hem een keer om de pols deed. Ik hem ook getwijfeld mijn BB58 te verkopen, om een ander horloge te kunnen bekostiging, maar nog steeds blij dat ik hem niet heb verkocht
Die is fraai!
Wordt vaker genoemd naar vond deze zelf best flets om de pols en beetje saai…
Compressor is idd heel anders dan een standaard BB duiker. Mijn mening heb ik met fotos al eerder gegeven hehe. Wat ik tof vind aan de LLD is (naast de nu perfecte maat en het klassieke ontwerp) dat het horloge altijd en overal kan en geschikt is. Deze gaat bij mij om op kantoor, op het strand, en alles daar tussenin. De LLD is een soort kameleon en draagt soms bijna als een wat sportievere dresser ipv de duiker die het is.
Heb mijne gekocht op nato die kwalitatief echt heel goed is en ik toch bijna nooit een stalen band draag. Maar uiteindelijk zit de LLD weer (net als de oude 42mm versie die ik hiervoor had) op een Erika’s MN, echt een perfecte combinatie met dit horloge.
Arpeggio vind ik te sterk, mijn voorkeur gaat uit naar Vivalto Lungo
Je hebt de BB verkocht met een reden…De Longines dus. Mooi horloge, trouwens.