Ik hou ervan.
Zo zie je maar, veel verschillende smaken…
Ik hou ervan.
Zo zie je maar, veel verschillende smaken…
Dan zou ik de Tudor lekker kopen, al weet je wel altijd dat je die nog kan kopen voor een leuke prijs en dat die ook altijd wel de kans heeft om verkocht te worden als je weer iets duurders wil bekostigen.
Heb dit ook met de Tank die ik weer terug in de collectie heb. Al heb ik die nu met zo’n gunstige deal dat ik die niet zo snel weer zou verkopen.
Ik zou of voor de BB58 gaan, of een vorige generatie Aqua Terra
Pelagos fxd in blauw
Eigenlijk niet, maar ik heb wel de Crazy Numerals gehad. Toen ik hem nog in bezit had, droeg ik hem helaas wat minder, dus vandaar niet overwogen, maar hij blijft wel echt heel gaaf! Ik moet wel bekennen dat ik de 40mm net even iets te groot vond (terwijl de bovenstaande Seiko groter was, maar kleiner droeg). Dat kwam denk ik doordat de bezel dunner was bij de Divers 65. Ik heb altijd gezegd dat als ze een 38mm crazy numerals uitbrengen…dat is dan echt een no brainer. Dan komt die direct terug in de collectie
Wel heel gaaf, maar ik ben inderdaad op zoek naar een duiker
Voor een collega ben ik op jacht geweest en heb een Datejust voor hem mogen kopen (hetzij het de 41mm is aangezien hij enorm grote polsen heeft). De Datejust is wel een hele gave en echte klassieker, maar voor mijn stijl iets te dressy
Ik heb ook de Dj zonder fluted bezel in mijn handen gehad, maar dan heb ik liever weer de 124270… en die staat ook heel toevallig op mijn wensenlijstje haha
AT wil ik ook nog wel in 36mm, dan wel de eerste generatie. Waarschijnlijk dan een Quartz, dus die komt ooit wel eens
Op een of andere manier nog nooit naar gekeken, maar dat komt denk ik doordat IWC te ver boven mijn budget ligt
De Pelagos FXD MN natuurlijk! Weer iets anders dan staal.
Iets heel anders is de nieuwe Aqua Terra uit 2025. Heb deze nog niet ‘bepoteld’ maar ziet er ook zo gaaf uit!
En heel iets anders, de nieuwe van der gang chrono. Ook zo gaaf! Maar wel meer wit dan blauw en andere prijsklasse.
Ps. Als je funds wilt vrijmaken, ik hou mij aanbevolen voor je Nomos.
Hahaha het zou zomaar kunnen dat je een PB ontvangt als ik mijn keuze heb kunnen maken haha.
Alvast een plaatje om je lekker te maken?
De BB58 of welke andere willekeurige blauwe duiker, aangezien ik iedereen zou afraden om voor een Longines te gaan. Gewoon omdat hun klantenservice enorm traag en slecht is. Als er iets aan de hand is moet je er iedere keer zelf achteraan om informatie te krijgen. Communicatie is enorm slecht. En het duurt allemaal super lang.
Oftewel, als je voor een Longines gaat mag je hopen dat je er nooit problemen mee krijgt.
Heb beide en kan beide aanbevelen! Ik heb ook op de Tudor gestemd.
Omega Seamaster SMP 300
Nice! Laat maar weten.
Fluted en Jubilee is niks dressy. Het is zo ordinair als wat . Ik heb een 36 fluted jubilee in het blauw. Het enige horloge die nooit weggaat.
De Datejust is een horloge wat echt overal bij kan, en totaal niet dressy. Als je bedoelt teveel bling kan ik je beter begrijpen.
Dat is inderdaad beter verwoord
Ik vind beide mooi, zelf heb ik de blauwe bb58 gehad en die is me.altijd goed bevallen. De kleur blauw in het zonlicht vond ik prachtig om te zien.
De LLD vind ik ook mooi maar nog nooit in het echt gezien.
Een andere optie misschien?
Oh ja, deze 62Mas blijft ook echt prachtig!