Soms zit je vast in gewoontes en “kijk je niet verder dan je neus lang is” vandaag bij juwelier van Bruggen geweest in Utrecht alwaar hartelijk ontvangen door de eigenaar Peter ik wilde eens een Nomos om passen om deze in levende lijve te ervaren en ik ben er zeer enthousiast over. Erg mooi afgewerkte horloges met een minimalistische uitstraling, eigenlijk gewoon Top. Je moet ze echt oppassen om de schoonheid ervan te ervaren en zeker heel anders dan op een plaatje
Na wat gepraat te hebben over Nomos kwam Peter met een ‘van der Gang’ model : original welke ik ook maar meteen om de pols heb gedaan en… ook hier was ik zeer enthousiast over ik zou hem nooit zelf hebben uitgekozen maar om de pols was hij het echt voor mij Ook nog een ander model omgepast (welke hijzelf draagde) welke ik iets minder vond maar ook mooi. Dit alles moois gemaakt in Dokkum Nederland ook weer mooi vakmanschap.
Wat is die eerste gaaf zeg, vooral die indicator wanneer het horloge weer opgewonden moet worden (?). Mooie kleur wit ook in dit licht. Het lijkt wat meer crème dan het wit van de website.