Blik verruimen 😊

Soms zit je vast in gewoontes en “kijk je niet verder dan je neus lang is” :hushed: vandaag bij juwelier van Bruggen geweest in Utrecht alwaar hartelijk ontvangen door de eigenaar Peter :+1:t2: ik wilde eens een Nomos om passen om deze in levende lijve te ervaren :wink: en ik ben er zeer enthousiast over. Erg mooi afgewerkte horloges met een minimalistische uitstraling, eigenlijk gewoon Top. Je moet ze echt oppassen om de schoonheid ervan te ervaren en zeker heel anders dan op een plaatje :+1:t2:

Na wat gepraat te hebben over Nomos kwam Peter met een ‘van der Gang’ model : original welke ik ook maar meteen om de pols heb gedaan en… ook hier was ik zeer enthousiast over :blush: ik zou hem nooit zelf hebben uitgekozen maar om de pols was hij het echt voor mij :+1:t2: Ook nog een ander model omgepast (welke hijzelf draagde) welke ik iets minder vond maar ook mooi. Dit alles moois gemaakt in Dokkum Nederland :+1:t2: ook weer mooi vakmanschap.

En als laatste had hij een Christiaan van der Klauw welke ik ook wel kon waarderen :upside_down_face: deze was pre-owned, maar zeker niet minder.

Kortom soms even “je blik verruimen” om in horloge wereld verder te kijken dan…

51 likes

Die nomos😍

2 likes

Alle 3 toppers … erg mooi , is idd goed soms eens wat anders te proberen :+1::+1:

1 like

Zeker allemaal moois :upside_down_face: en zeker prettiger geholpen dan bij :sheep:&:lemon:

2 likes

Heel mooi alle drie en weer eens heel wat Anders :ok_hand:t2:

1 like

Zeker de Ahoi deze is echt Top :grin:

1 like

Helemaal mee eens. Af en toe de blik verruimen. Dat geeft weer nieuwe inzichten (of bevestigen oude inzichten)

1 like

Cool man, toch leuk om weer eens te kijken in een andere richting.

Maar ik mis wel een beetje een afsluiting aan je verhaal, wat is je nieuwe Rolex?

4 likes

Eindstand: Rolex weer omgeslingerd en niks gekocht :sweat_smile:

2 likes

Leuke sessie. Mijn keuze zou de Van der Gang Chronograph zijn geweest

1 like

Klopt :rofl::rofl::rofl:
Maar ik ga er zeker naar terug om er 1 wellicht 2 te kopen :+1:t2:

Nog geen nieuwe Rolex :thinking: heb er voorlopig genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye: maar er komt zeker een Nomos :+1:t2:

2 likes

Wat is die eerste gaaf zeg, vooral die indicator wanneer het horloge weer opgewonden moet worden (?). Mooie kleur wit ook in dit licht. Het lijkt wat meer crème dan het wit van de website.

1 like

Toffe horloges :+1:
draagde?? = droeg

2 likes

Mooi spul :ok_hand:t2:

1 like

Gave horloges en mooie zaak hartje centrum!

1 like

maar met niets de deur uitgelopen…?

1 like

Leuke pas sessie!

1 like

Klopt in het echt veel mooier :blush:

1 like

Nee ik ga nog terug om uiteindelijk een beslissing te maken, alles moet worden besteld en levertijd 4 tot 9 maanden :hushed:

2 likes