NA : Nomos Ahoi

Na aanleiding van mijn bezoek vorige week aan van Bruggen erg enthousiast geworden van Nomos als merk en ook het “verhaal” achter het merk.
Vorige topic : Blik verruimen 😊

Heb verschillende modellen overwogen maar mijn eerste Nomos zou een Ahoi moeten worden :upside_down_face: en vandaag met de motor naar Utrecht om deze te gaan bestellen :+1:t2: na nogmaals gepast te hebben ging Peter van Bruggen hem bestellen… echter dit was niet meer mogelijk bij Nomos en ook na telefonisch contact met Nomos is deze specifieke configuratie niet meer leverbaar met de wit/zilveren wijzerplaat :thinking: Na wat overleg met Peter heb ik zijn voorraad model kunnen kopen :+1:t2: (ik wilde hem natuurlijk eigenlijk meteen hebben en niet 10 maanden wachten) inclusief een nog te bestellen extra lederen Nomos band en als cadeau een “zonhorloge” :grin:

Heb lang getwijfeld tussen de Ahoi en de Metro maar mijn eerste keuze is de Ahoi, wel meteen de Metro in bestelling gezet wat dan 6 tot 9 maanden zal gaan duren :blush:

Nu een paar foto’s van mijn nieuwe aanwinst :

67 likes

Mooi! :ok_hand: Een van de tofste Nomos modellen

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Overleg om iets te kopen bij een juwelier klinkt toch een beetje raar.

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Gave aanwinst :+1:

1 like

In principe klopt dat misschien wel echter bij Nomos wordt bijna alles op bestelling gedaan en moeten de winkeliers ook minimaal 6 maanden wachten voordat ze een model op voorraad hebben om deze te laten zien en passen voor potentiële kopers. En laten we het dan maar niet hebben over Rolex daar kan ik niet eens iets bestellen :roll_eyes: al zou ik het willen.

Gefeliciteerd met deze leuke NA. Nomos doet het goed op HF

1 like

Mooi! Gefeliciteerd! Een mooi merk, Nomos.

Er moet er hier ook nog eens één komen. :wink:

1 like

Proficiat.

1 like

Dank je, de schoonheid zit in de eenvoud :blush:

Prachtige aanwinst…

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: Leuk merk

1 like

Ahoi! Wat een prachtig uurwerk. Het horloge zelf mag er ook zeker zijn! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Wow erg mooi … grappig, ik heb de zonnewijzers lang niet meer gezien. Lang geleden nog eens een inkoop actie voor georganiseerd :slight_smile::+1:

1 like

Gefeliciteerd, een topper!

Groet van een broeder:

6 likes

De small seconds blijft tijdloos en klassiek heel mooi ogen! Prachtig, geniet ervan.

1 like

Mooie Nomos. Veel polsplezier toegewenst. :+1:

1 like

:point_up_2:t2: wat hij zei. Heel tof

2 likes

Hele leuke aanwinst.

Nomos altijd goed :ok_hand:t2:

Groetjes van zijn kleinere broertje

4 likes

Heb ik ook omgepast met donkere wijzerplaat, erg mooi maar de zilveren “deed het voor mij” :blush: je kunt eigenlijk geen verkeerde keuze maken :grin: