Na aanleiding van mijn bezoek vorige week aan van Bruggen erg enthousiast geworden van Nomos als merk en ook het “verhaal” achter het merk.
Vorige topic : Blik verruimen 😊
Heb verschillende modellen overwogen maar mijn eerste Nomos zou een Ahoi moeten worden en vandaag met de motor naar Utrecht om deze te gaan bestellen na nogmaals gepast te hebben ging Peter van Bruggen hem bestellen… echter dit was niet meer mogelijk bij Nomos en ook na telefonisch contact met Nomos is deze specifieke configuratie niet meer leverbaar met de wit/zilveren wijzerplaat Na wat overleg met Peter heb ik zijn voorraad model kunnen kopen (ik wilde hem natuurlijk eigenlijk meteen hebben en niet 10 maanden wachten) inclusief een nog te bestellen extra lederen Nomos band en als cadeau een “zonhorloge”
Heb lang getwijfeld tussen de Ahoi en de Metro maar mijn eerste keuze is de Ahoi, wel meteen de Metro in bestelling gezet wat dan 6 tot 9 maanden zal gaan duren
In principe klopt dat misschien wel echter bij Nomos wordt bijna alles op bestelling gedaan en moeten de winkeliers ook minimaal 6 maanden wachten voordat ze een model op voorraad hebben om deze te laten zien en passen voor potentiële kopers. En laten we het dan maar niet hebben over Rolex daar kan ik niet eens iets bestellen al zou ik het willen.