Nothing worth having comes easy.
Zit wat in Martijn.
Nothing worth having comes easy.
Zit wat in Martijn.
Dat is de vlag van Zuid-Korea!
Dit is Noord-Korea.
Ik begrijp je frustratie. Echter hoeft één slechte ervaring met Tag Heuer of een Turkse verkoper tocht niet
te betekenen dat je er nooit meer gebruik van zult maken?
Dat klopt, echter de reactie van de AD op mijn binnengebrachte TagHeuer was toch redelijk ontluisterend. Als hij zelf niet achter het merk staat en mij toch duidelijk richting een ander merk aan het duwen was gaf me geen vertrouwen.
De Turkse kwestie komt helaas voort uit een aantal andere ervaringen die bepaald niet positief waren. Dit soort ervaringen kostten mij te veel energie waardoor ik ze nu liever ontloop of voorkom.
Ik weet niet of het over dezelfde “turk” gaat maar er is iemand uit turkije die op catawiki heel veel aanbied.
Ik heb uit betrouwbare bron dat deze nu niet bekend staat om zijn service en altijd “nette” handel.
Het schijnt zelfs dat zeer negatieve feedback over deze kerel wordt weggepoetst of gewoonweg niet geplaatst (uit dezelfde betrouwbare bron overigens) omdat meneer nogal vrij veel geld in het laatje van cata brengt.
Nogmaals… dat hele catawiki is in mijn ogen een grote oplichtersbende waar ik zover mogelijk bij vandaan blijf.
Maar dat is voor mij persoonlijk hoor. Iedereen moet/mag zelf uitmaken waar en met wie ze zaken willen doen. ik vind het een graaiende bende…
Klopt, er zijn veel verschillende handelaren uit Turkije die zaken doen op Catawiki. Ongeveer 50% van alle kavels in de categorie horloges is afkomstig uit Turkije tegenwoordig.
Nog eentje bij op het lijstje…
Een Seiko 6138-0040 volgens de beschrijving…
Mooie Franken die toch wel weer een zeer hoge schatting meekrijgt en waar geen hol van klopt.
Dial van de Ufo, kast van de Kakume, AM bezel en wijzerplaat volgens mij… en de referentie van de Bullhead… Maar wel 450-550 pleuros geschat door de ‘expert’…
Heb de klantenservice reeds op de hoogte gebracht.
Seiko - Chronograph Automatic 6138B “NO RESERVE PRICE” - Heren - 1970-1979