Je moet kopen wat jezelf mooi vind
ik heb ook verschillende Oris horloges om gehad maar vind de kast te “lomp”
maar ga jezelf overtuigen, succes 
Altijd fijn als je baas je prestaties waardeert.

En wat als het een bankmedewerker is?
Die kunnen beter geen bonus krijgen, dat zou tot perverse prikkels kunnen leiden 
?
De gelofte of belofte?
Dan is het toch nog altijd fijn als de baas zijn prestatie waardeert.
Ik begrijp ook de slechte reputatie van bankmedewerkers niet. De directie, de banken zelf, dié moeten aangepakt worden. En in een democratie kunnen wij daar aan bijdragen.
Maar zo’n bediende die de beste oplossing zoekt als een bedrijf een investering wil financieren, wat doet die fout?
hahahaha!!
Ik begrijp ook de slechte reputatie van bankmedewerkers niet. De directie, de banken zelf, dié moeten aangepakt worden. En in een democratie kunnen wij daar aan bijdragen.
Maar zo’n bediende die de beste oplossing zoekt als een bedrijf een investering wil financieren, wat doet die fout?
De directie, de banken zelf, dié moeten aangepakt worden.
Waarmee de vraag rijst, wanneer je mee vreet uit de ruif, in hoeverre blijven je hoeven schoon?
wanneer je mee vreet uit de ruif, in hoeverre blijven je hoeven schoon?
Deze kende ik nog niet… een hele mooie… 
Het wordt een Oris Aquis.
Oei… Meneer? Uw bonus was geen 20.000 maar 2000. Onze stagiair heeft een typ fout gemaakt. 
Ik kon het niet laten haha, gekheid natuurlijk.
Hahaha
zo hey, het zal je maar gebeuren hahaha. Zelfs dan kan ik de oris nog kopen hehehe.
Ik neig meer naar groen denk ik.
Oké, meer Sharks voor ons dan 
Update: horloge gereserveerd. Morgen ophalen.
En wat is het geworden?
Een 1603.